همکاران سیستم نسخه‌ی ابری از نرم‌افزار ERP راهکاران را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
مطالعه 5 دقیقه
شرکت همکاران سیستم نسخه‌ی تحت فضای ابری از نرم‌افزار جامع راهکاران را معرفی کرد. این نرم‌افزار بصورت حق اشتراک ماهیانه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد.
تبلیغات

شرکت همکاران سیستم در رویداد «باهم ۱۳۹۵» نسخه‌ی ابری از نرم‌افزار راهکاران را رونمایی کرد.

همکاران سیستم که تنها سامانه‌ی ERP بومی (از پایه بومی، نه بومی سازی شده) را به بازار ارائه کرده است امروز وارد جرگه‌ی گروه‌های ارائه دهنده‌ی ERP تحت فضای ابری در دنیا پیوست.

راهکاران همکاران سیستم، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیا است که با پوشش وجوه مختلف کسب‌وکار و ارائه اطلاعات درست و به موقع، سازمان‌ها را در بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری می‌کند.

همکاران سیستم راهکاران cloud

هر ماژول از این محصول، به پشتوانه تجربه و تخصص گردآوری شده در سالیان متمادی در شرکت همکاران سیستم، کارکردهای پیشرفته و کاملی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که بینش مدیران نسبت به کسب‌وکارشان را عمیق‌تر کرده و ابزاری برای مدیریت بهینه فرآیندها در اختیارشان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندی مشتریان به استفاده از مزایای راهکاران، انتظار پیاده‌سازی و استقرار راهکاران در زمان کوتاه‌تر با صرف هزینه متناسب با نیاز، تمایل به استفاده از زیرساخت‌های حرفه‌ای و امن، تمایل مشتریان به پرداخت دوره‌ای و امکان دسترسی در هر لحظه و هر مکان به نرم افزار از دلایل پیاده‌سازی ERP راهکاران در فضای ابری به شمار می‌روند.

همکاران سیستم راهکاران cloud

به گفته اعرابی‌پور یکی از مدیران همکاران سیستم مواردی چون پیچیدگی کم در عملیات، نیاز به ماژول‌های اصلی و پایه ERP، امکان سرمایه‌گذاری تدریجی برای بکارگیری ERP، عدم در اختیار داشتن زیرساخت‌ها و منابع لازم برای استقرار ERP به صورت کامل از نیازهای بازار هدف راهکاران ابری است که سبب استفاده شرکت‌های بیشتر از ERP شده است.

در ERP جدید همکاران سیستم که در بستر فضای ابری یا همان Cloud ارائه می‌شود، مشتریان نرم‌افزار را نمی‌خرند و فقط بر اساس اشتراک‌های سه‌ماهه، ۶ماه یا سالیانه از Cloud ERP استفاده کنند.

ماژول‌های مالی (دفترکل - دریافت و پرداخت)، ماژول‌ سرمایه‌ انسانی (جبران خدمات)، ماژول‌های بازرگانی و لجستیک (انبار - فروش داخلی) و ابزارها (کاوشگر)  از جمله ماژول‌های استفاده شده در راهکاران بر بستر Cloud است. هر کدام از ماژول‌ها چند هزار مشتری دارد و تجربه مشتری‌ها در نرم‌افزار گنجانده شده است تا نیازها را به بهترین حالت پوشش دهد.

با راهکاران بر بستر فضای ابری، راهکارهای نرم‌افزاری براساس تقاضای کاربر (On-Demand) به گونه‌ای انعطاف‌پذیر (Elastic) و مقیاس‌پذیر (Scalable) از درگاه اینترنت عرضه می‌شود که ضمن برآورده ساختن نیازهای اساسی و کلان کسب‌و‌کارها، با صرف هزینه‌ای متناسب با نیاز (Economic)، به افزایش بهره‌وری منابع مالی سازمان‌ها کمک می‌کند.

همکاران سیستم راهکاران cloud

در بخش زیرساخت‌های راهکاران بر بستر فضای ابری خدماتی از قبیل: مرکز داده مجهز (Data Center)، سخت‌افزار سرور و فضای ذخیره‌سازی (Hardware & Storage)، سطح دسترسی بالای خدمات (High Service Availability) و پشتیبان‌گیری منظم و دوره‌ای از دیتای مشتریان (Back-Up) توسط همکاران سیستم در بستر این خدمات ارائه می‌شود.

همکاران سیستم زیر ساخت‌های لازم را تهیه کرده است و مراقبت از دیتا، مانیتورینگ، امنیت، بک آپ و غیره را برعهده می‌گیرد تا مشتری نگرانی از این بابت نداشته باشد.

همکاران سیستم به مشتریان راهکاران بر بستر فضای ابری هم آموزش‌های لازم را می‌دهد و پشتیبانی کامل و اختصاصی را خواهد داشت تا بتواند نیازهای مشتریان را به دسترسی تامین کند.

همکاران سیستم به دلیل اهمیت داده‌هایی که در راهکاران بر فضای ابری قرار می‌گیرد، ضمن برقراری امنیت، پشتیبان‌گیری‌های متوالی و ممتد  به صورت چند سطحی را انجام می‌دهد تا ضربه‌ای به داده‌های مشتریان نخورده و اطلاعات در حافظه‌های متفاوتی ذخیره شود.

همکاران سیستم راهکاران cloud

در نظر گرفتن شرایط مالی و اقتصادی مشتریان، استاندارد بودن نرم‌افزار و راه‌اندازی در زمان کوتاه، اطمینان خاطر ار وجود یک زیرساخت حرفه‌ای و به‌روز، دسترسی به آخرین نسخه از نرم‌افزار در هر زمان و هر مکان به صورت ۲۴x۷، کاهش دغدغه مشتریان برای نگهداری از نرم‌افزارها و زیرساخت آن و همسو شدن با روند توسعه تکنولوژی در ایران و دنیا از دیگر مزایای راهکاران ابری است.

به گفته‌ی امیری مدیرعامل همکاران سیستم، هم‌اکنون در دنیا شرکت‌های زیادی خدمات خود را به صورت نرم‌افزاری در بخش فضای ابری ارائه می‌دهند که شامل فراهم‌سازی تمام‌ لایه‌های مورد نیاز است. SAP، مایکروسافت و Salesforce از جمله شرکت‌های معروف ارائه دهنده این خدمات هستند.

همکاران سیستم راهکاران cloud

بر اساس گزارش امیری، ERP راهکاران در حال حاضر، بیش از ۱۵۰۰ نفر مشتری و ۳۰ ماژول برای نیازهای مختلف در صنایع گوناگون دارد.

همکاران سیستم را می‌توان بزرگ‌ترین هلدینگ نرم‌افزاری خصوصی کشور دانست. این هلدینگ حدود ۱۳۰۰ نفر سرمایه انسانی، ۱۰ شرکت تخصصی، ۲۱ شرکت و دفتر منطقه‌ای، ۲۳ شرکت تحت لیسانس، بیش از ۲۰۰ نماینده فروش و خدمات سپیدار و دست و همچنین ۷۰ همکار فروش در سراسر کشور دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات