دانلود بازی جناب ران: جناب خان به دنبال احلام در گوشی موبایل

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
جناب ران نام یک بازی اندرویدی و جذاب است که در آن در نقش جناب خانی خواهید بود که بار سفر بسته و به دنبال احلام در مسیر‌های پیچ و خم رفته است.
تبلیغات

همین ابتدا باید بگوییم که بازی جناب ران با تمام عناوین دیگری که به نوعی از برند جناب خان سواستفاده کرده‌اند متفاوت است. این بار محمد بحرانی گوینده‌ی جناب خان به طور رسمی با یک بازی همکاری کرده و تمام دیالوگ‌هایی که از این کاراکتر دوست داشتنی در بازی خواهید شنید به طور رسمی و مخصوص برای این بازی ضبط شده است. جناب ران یک بازی اندرویدی است که در سبک ماشین سواری و به صورت دو و نیم بعدی طراحی شده است و در آن شما کنترل جناب خانی را برعهده خواهید داشت که بار سفر بسته و به جستجوی احلام رفته است. البته دل خود را صابون نزنید چراکه جناب خان در این بازی نیز به احلام نخواهد رسید و شما در این بین تنها شاهد تلاش‌های جناب خان خواهید بود که باید از پس موانع مختلف برآمده و به مسیر خود ادامه دهد. جناب ران دارای گرافیک بسیار جذاب و چشم‌نوازی است به طوری که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شاد بودن محیط بازی باعث شده است تا این عنوان علاوه بر بزرگسالان بتواند کودکان را نیز به سوی خود جلب کند. درجه سنی بازی +3 سال است و خوشبختانه کودکان شما می‌توانند بدون هیچ نگرانی با کاراکتر محبوب خندوانه‌ای خود بازی کنند. بازی در 4 محیط مختلف قابل بازی بازی کردن خواهد بود که در ابتدا فقط یکی از آن‌ها باز بوده و برای آزادسازی باقی مراحل باید سکه‌هایی که در بازی جمع آوری کرده‌اید را خرج کنید. از مراحل دیگر می توان به مسیر برفی اشاره کرد که دارای گرافیک زیبایی است. در کل می توان جناب ران را یکی از بازی‌های خوب و پیشرفته از لحاظ ظاهری دانست که قطعا در بین ده بازی برتر ایرانی از لحاظ ظاهری خواهد بود.

صداگذاری بازی نیز در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد و از آنجایی که دیالوگ‌های اختصاصی جناب خان نیز در بازی وجود دارد می‌توان این بازی را یکی از بهترین عناوین ایرانی در زمینه‌ی صداگذاری دانست که با همکاری رسمی محمد بحرانی با تیم سازنده شکل گرفته است. آنطور که توسعه دهندگان این بازی اشاره کرده‌اند در این بازی بیش از ۴۰۰ تکه کلام از جناب خان وجود دارد که به لطف رسمی بودن همکاری، تمامی دیالوگ‌ها مرتبط با بازی و اتفاق‌هایی که درون آن می‌افتد خواهند بود. برای مثال زمانی که بد راننگی می‌کنید یا بازی را می‌بازید جناب خان از دست شما شاکی شده و دیالوگ‌های معروف خود را در زمینه‌ی بافتن افراد به کار خواهد بود. از موانع و چالش‌های حاضر بر سر راه نیز می‌توان به معجون‌هایی اشاره کرد که با خوردن آن‌ها اتفاقات گوناگونی برایتان می‌افتد. برای مثال چرخ عقب ماشین بزرگ و کوچک می‌شود و شما در حفظ تعادل ماشین به مشکل برخواهید خورد. عکس‌العمل جناب خان نیز در هنگام خوردن این معجون‌ها بسیار جالب توجه است. از چالش‌های دیگر می‌توان به مسیر ناهموار و ماشین پلیس اشاره کرد اما مهم‌ترین چالشی که در این بازی با آن مواجه خواهید بود بنزین ماشین است که مانند بازی‌های مشابه در هر چند متر یک گالون بنزین وجود دارد و باید طوری مسیر را مدیریت کنید که بنزین ماشین تمام نشود. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات