دومین رویداد تخصصی همکاران سیستم شروع به کار کرد

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دومین رویداد اختصاصی همکاران سیستم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شروع بکار کرده است تا در این رویداد جدیدترین سرویس‌ها و محصولات این شرکت معرفی شوند.
تبلیغات

همکاران سیستم یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری کشور است. این شرکت دو سال پیش برای اولین بار نمایشگاه اختصاصی خود را برگزار کرد. اما چرا همکاران سیستم رویداد اختصاصی و مستقل برگزار می‌کند؟

فرید فولادی، عضو هیئت مدیره و مدیر بازاریابی همکاران سیستم در دومین نمایشگاه اختصاصی این شرکت دلیل آن را برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطب و مشتریان می‌داند. وی می‌گوید: «تجربه به ما نشان می‌دهد که وقتی مستقل برگزار می‌کنیم می‌توانیم ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشیم و جلسات و کارگاه‌های مختلف را به شکل بهتری برگزار کنیم. دلیل اینکه اسم مراسم نیز باهم در نظر گرفته شده همین موضوع است.»

فرید فولادی

همکاران سیستم مدام در حال ارائه محصولات جدید است و این رویداد باعث می‌شود تا مشتریان به سادگی با محصولات جدید آن آشنا شوند. این رویداد با دو هدف تعامل با مشتری‌های فعلی و مشتری‌های آینده و همچنین معرفی دستاوردهایی جدید همکاران سیستم برگزار می‌شود. 

همکاران سیستم در این رویداد سمینارها و کارگاه‌های مختلف را برگزار می‌کند تا مشتریان خود را از فناوری‌ها و راه‌حل‌های خود برای کسب و کارهای مختلف مطلع کند. 

فولادی در ادامه از موفقیت همکاران گفت و افزود: «بعد از سال ۹۳ که برای اولین بار راهکاران را به مشتریان معرفی کردیم این بار می‌خواهیم گزارش موفقیت راهکاران را در طی ۲ سال از عرضه‌ی آن اعلام کنیم. راهکاران تنها ERP بومی موجود است که حالا بیش از ۱۵۰۰ مشتری دارد. بیش از ۶۵ درصد از سهم فروش همکاران از این محصول استراتژیک بوده است.»

وی همچنین گفت:

راهکاران، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیا است که با پوشش وجوه مختلف کسب و کار و ارائه اطلاعات درست و به موقع، سازمان‌ها را در بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری می‌کند. هر ماژول از این محصول، به پشتوانه تجربه و تخصص گردآوری شده در سالیان متمادی در شرکت همکاران سیستم، کارکردهای پیشرفته و کاملی را در اختیار سازمان قرار می‌دهد که بینش شما نسبت به کسب و کارتان را عمیق‌تر کرده و ابزاری برای مدیریت بهینه فرآیندها خواهد بود.

مشتریان راهکاران در صنایع مختلف هستند. گروه پتروشیمی باختر، گروه مبنا و بیمه میهن از جمله مشتریان بزرگ همکاران سیستم به شمار می‌روند. همکاران سیستم خود را به ERP محدود نمی‌کند و تلاش می‌کند ماژول‌های بیشتری را برای حوزه مدیریت، حوزه مالی، حوزه فروش و زیرساخت‌ها مانند توسعه کاوشگر، گردش کار و تولید فرم ساز و تولید تست خودکار ارائه کند.

فولادی

همکاران سیستم در حال بررسی صنعت‌های مختلف است و سعی می‌کند تا نیازهای آن‌ها را در قالب ماژول به راهکاران اضافه کند.

فرید فولادی، زیرساخت‌های راهکاران را باعث افتخار همکاران دانست و گفت: «بدون نیاز به اطلاعات نرم‌افزاری و دانش دیتابیس مشتریان می‌توانند گزارش‌ها و فرم‌های مورد نظر خود را در راهکاران ایجاد کنند.»

راهکار پتروشیمی و پخش از سال‌ها قبل توسط همکاران سیستم ارائه شده و این شرکت سال قبل موفق شده است تا مشتریان بزرگی را بدست آورد. امسال دو حوزه‌ی صنایع غذایی و هولدینگ نیز توسط همکاران سیستم ارائه شده است. 

راه‌اندازی نرم افزار راهکاران بر روی بستر ابری

فولادی همچنین اشاره‌ای به راه‌اندازی نسخه‌ی تحت فضای ابری از راهکاران کرد که قرار است امروز در کنفرانس مستقلی بطور کامل به آن پرداخته شود. «مشتریان برای اولین بار می‌توانند محصول راهکاران را در ساختار استاندارد و در کلاد استفاده کنند. این سرویس با همان مفاهیم اشتراک ماهیانه و بدون نیاز به هزینه‌های زیاد اولیه و تهیه و نگه‌داری سخت‌افزار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.»

نسخه‌ی موبایل این نرم‌افزار نیز امروز رونمایی شد تا در شرکت‌های بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار گیرد. همکاران سیستم می‌گوید: «مدیران به ابزار ما متکی شده‌اند و برای پیشبرد سازمان‌شان مرتبا از آن استفاده می‌کنند. مدیران نیاز داشتند تا این محصول را بر روی موبایل نیز تجربه کنند که خوشبختانه از امروز می‌توانند نسخه‌ی ریسپانسیو آن را روی موبایل استفاده کنند.»

مدیران همکارن سیستم

در جلسه‌ی پرسش و پاسخ نیز مدیران ارشد همکاران سیستم به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند. 

همکاران سیستم تلاش برای اخذ نمایندگی در خارج از کشور و صادرات نرم‌افزار خود را محدود کرده است و با وجود اینکه یک نمایندگی در خارج از کشور دارد اما به دلیل بحث‌های سیاسی فعالیت همکاران سیستم به کندی در خارج از کشور دنبال می‌شود.

همکاران سیستم تمایلی به جذب سرمایه گذار خارجی ندارد چرا که این شرکت برای توسعه سرویس‌ها و نرم‌افزارهای خود در بازار داخل کشور بی‌نیاز است. اما به شرطی حاضر به مشارکت یا همکاری با شرکت‌های خارجی است که بتوانند بازار این شرکت را در کشورهای دیگر گسترش دهند. با این حال در این زمینه پیشرفت خاصی اتفاق نیافته است و تاکید همکاران سیستم بر روی محصولات خود این شرکت است. مطالعه بر روی محصولات خارجی این نتیجه را برای همکاران سیستم داشته است که جایگاه محکمی دارند و راهکاران به اندازه‌ی کافی توانمند است تا بتواند با رقبای خارجی رقابت کند.

خبر دیگر آن است که همکاران سیستم از فرابورس به بورس وارد می‌شود و احتمالا بر روی تابلوی دوم قرار خواهد گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات