اپلیکیشن "آموزش مکالمه همراه": تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی - زوم اپ

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
"آموزش مکالمه همراه" اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با آن می‌توانید مهارت‌های شنیداری و صحبت‌ کردن انگلیسی خود را ارتقا دهید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی منتشر شده است که هر کدام به نوعی و با استفاده از الگوهای متفاوتی سعی به انجام ماموریت خود در یاددهی زبان انگلیسی داشته‌اند. چندی پیش نیز در زوم اپ به معرفی اپلیکیشن ایرانی و متفاوت "۵۰۴ لغت" پرداختیم که به کمک آن می‌توانستید به طور استاندارد و اصولی زبان انگلیسی را بیاموزید. این بار با اپلیکیشن دیگری از همان تیم برنامه‌نویسی با عنوان "آموزش مکالمه همراه" همراه شما هستیم که این بار به سراغ مکالمه و نحوه‌ی تلفظ و شنیدن کلمات رفته است. به نوعی می‌توان گفت با استفاده‌ی ترکیبی از این دو اپلیکیشن می‌توانید زبان انگلیسی خود را چه به صورت تئوری و چه به صورت گفتاری و شنیداری تقویت کنید. کارکرد برنامه‌ی "آموزش مکالمه همراه" نیز شباهت بسیاری به برادر خود دارد به این صورت که در بخش اصلی با درس‌ها و سرفصل‌های خاصی مواجه خواهید بود که می‌توانید آن‌ها را گوش دهید و در صورت نیاز آن را به Leitner Box منتقل کنید تا در نوبت‌های بعد بتوانید با تمرکز بیشتری آن را گوش دهید و امر به خاطرسپاری و مرور جملات را تسهیل کنید.

به نقل از صفحه‌ی برنامه در مارکت‌های اندروید این اپلیکیشن "شامل مکالمات کتاب‌های (Intro ، Book1 ، Book2 ، Book3)" است که از شیوه‌ی آموزشی دانشگاه کمبریج انگلستان استفاده کرده است و برای هر کدام نیز ترجمه‌ی فارسی جداگانه‌ای قرار داده است. این برنامه شامل گویش صوتی اصل مکالمات است که امکان پخش مکالمات تمامی دروس در خارج از نرم‌افزار نیز به منظور مرور جملات وجود خواهد داشت. در کنار امکانات اصلی برنامه که مربوط به مکالمه‌ی صوتی و شنیداری می‌شود فرهنگ لغات انگلیسی به فارسی نیز با بیش از 30 هزار واژه در برنامه وجود دارد که هر کدام دارای تلفظ صوتی جداگانه بوده و می‌توانید از آن‌ها برای آشنایی با تلفظ لغات مختلفی که در روز به آن‌ها برخورد می‌کنید استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید برخی لغات موجود در دیکشنری را که احساس می‌کنید از اهمیت بیشتری برایتان برخوردار هستند را به بانک شخصی خود اضافه کنید. به عنوان آخرین ویژگی نیز به امکان یادآور برنامه اشاره می‌کنیم که توسط آن می‌توانید مشخص کنید که این اپلیکیشن در بازه‌های زمانی مختلف و منظم برای شما پیام یادآور ارسال کند تا بتوانید تعداد دفعات منظمی در روز را به مرور و استفاده از این برنامه اختصاص دهید. این برنامه با حجم 34 مگابایت منتشر شده است و دارای بیش از 10 هزار دانلود در کافه بازار است. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات