تماشا کنید: شش سال با نکسوس

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تا رونمایی از نسل جدید گوشی‌های گوگل زمان زیادی نمانده است. بر این اساس در ادامه می‌توانید ویدئویی از دوران شش ساله‌ی گوشی‌های نکسوسی تماشا کنید.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید، گوگل رویدادی را برای امشب برنامه‌ریزی کرده است که در آن به معرفی محصولات جدیدی خواهد پرداخت. از ماه‌ها پیش گمانه‌زنی‌ها و انتشار شایعات مختلف در خصوص این محصولات آغاز شده است.

یکی از محصولاتی که گوگل قصد رونمایی از آن را دارد، گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت است، تقریبا مطمئن هستیم که گوگل امسال تغییرات عمده‌ای را در برند نکسوس خود اعمال خواهد کرد. غول دنیای فناوری قصد دارد تا تمرکز ویژه‌ای روی گوشی‌هایی با برند پیکسل داشته باشد، بنابراین چنانچه‌ گمانه‌زنی‌های موجود در این خصوص صحت داشته باشد، احتمالا همانند گذشته، فضای زیادی برای ادامه‌ی برنامه‌ی گوشی‌های نکسوس وجود نخواهد داشت. ممکن است بقای برند نکسوس ادامه داشته باشد، اما یقینا گوگل دیگر توجه و تمرکز زیادی روی آن نخواهد داشت.

وب‌سایت اندرویدپلیس ویدئویی تهیه کرده که در آن به تاریخچه‌‌ی شش ساله‌ی گوشی‌های نکسوسی پرداخته است. اگرچه این ویدئو برای علاقه‌مندان برند نکسوس نوستالژیک است، اما روند تکامل و تغییراتی که گوشی‌های نکسوسی طی شش نسل، به خود دیده‌اند، بسیار جالب توجه است. تاریخچه‌ی نکسوس با گوشی ارزشمند و دولوپرمحور نکسوس وان شروع شد و با گوشی جذاب نکسوس 6پی خاتمه یافت.

در پایان می‌توانید ویدئوی یاد شده را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات