با ویژگی های نسل جدید لباس شویی های Add wash سامسونگ آشنا شوید

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سری جدید ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، با فناوری‌های جدید و متنوع توانسته‌اند خود را از رقبای بازار جدا کنند.
تبلیغات

متنی که در ادامه می‌خوانید توسط روابط عمومی سامسونگ در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.

چرا حوله‌های هتل‌ها از حوله‌های خانگی نرم‌تر هستند؟ چرا لباس‌های کودک، بعد از شستشو از لطافت روز اولشان کم می‌شود؟ چرا لباس‌های نخی حتی وقتی با دست شسته می‌شوند، فرم اولیه خود را از دست می‌دهند؟ سئوال‌هایی از این دست، یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌های خانه‌دار هستند. سئوال‌هایی که شستن لباس‌ها را به یک معضل تبدیل می‌کند. این در حالی است که امروزه در اکثر خانه‌ها یک ماشین لباس‌شویی وجود دارد و کار شستشوی لباس‌ها دیگر نباید دغدغه هر روزه باشد.

واقعیت این است که لباس شستن هم مانند آشپزی است. در آشپزی هر خانمی به روش خود غذا می‌پزد. میزان شعله گاز و اندازه روغن، نمک، ادویه و زمان اضافه کردن هرکدام از آنها به فرآیند پخت غذا،‌ موضوعاتی هستند که به نظر سرآشپز بستگی دارند. اتفاقا همین‌ها هستند که مزه غذای مادربزرگ‌ها را از دستپخت یک خانم جوان، متمایز می‌کنند. در مورد شستشوی خانگی لباس‌ها هم همین‌طور است و هر کدبانویی با شیوه خاص خود لباس‌هایش را می‌شوید.

تفاوت خشک‌شویی‌ها و لباس‌شویی هتل‌ها با آنچه در خانه‌ها اتفاق می‌افتد، در نوع استفاده از ماشین لباس‌شویی است، به عبارتی همان دستپخت سرآشپز. پس برای حل مشکل، کافی است به یک پرسش پاسخ دهیم: چطور در شستشوی لباس، حرفه‌ای باشیم؟

فوت کوزه‌گری

احتمالا شما تبلیغات ماشین لباس‌شویی جدید سامسونگ را دیده‌اید. همان ماشینی که در ظاهر یک «در» اضافه دارد و می‌توان لباس‌های جا مانده را در هنگام شستشو به آن اضافه کرد. اما این تنها کاربرد «در» اضافه ماشین لباس‌شویی‌های ادواش (AddWash) سامسونگ نیست. این «در» باعث می‌شود شما حرفه‌ای باشید و می‌توان آن را آغاز نسل جدیدی از تفکر و نگاه به ماشین‌های لباس‌شویی و شستشوی خانگی به شمار آورد.

لباسشویی اد واش سامسونگ

در هتل‌ها برای نرم‌شدن ملحفه‌ها و حوله‌ها به آنها نرم‌کننده می‌زنند، این اتفاق در خانه هم رخ می‌دهد، اما باز هم نتیجه یکی نیست! دلیل این امر، زمان اضافه کردن مایع نرم‌کننده به فرآیند شستشو است. در ماشین لباس‌شویی‌های معمولی، پودر شوینده (یا مایع شوینده) به همراه نرم‌کننده از همان ابتدا در مخزن ریخته می‌شوند، اما ادواش این امکان را به شما می‌دهد که مایع نرم‌کننده را هر زمان که خواستید به فرآیند شستشو اضافه کنید. این یکی از رازهای کلیدی نرم‌تر شدن حوله‌ها و لباس‌ها است.

از این روش در شستن لباس‌های کودکان نیز می‌توان استفاده کرد، با این توضیح که ادواش یک حالت خاص برای لباس کودک دارد و بدین ترتیب شما می‌توانید از لطافت لباس کودک خود، اطمینان بالایی داشته باشید. در ضمن، می‌توانید با فعال کردن گزینه قفل کودک ادواش، بابت امنیت آن «در» اضافه، نگرانی نداشته باشید.

یک همکاری لذت‌بخش

یکی دیگر از مزایای استفاده از ادواش، زمانی است که ترجیح می‌دهید برخی لباس‌ها را با دست بشویید. بسیاری از خانم‌ها، لباس‌های نخی یا مجلسی زنانه را یا با دست می‌شویند یا به خشکشویی می‌دهند، چون معتقدند بافت این لباس‌ها با این کار آسیب کمتری می‌بیند. تا اینجا مشکلی نیست، اما زمانی که لباس‌ها را از طریق فرآیند «چلاندن» خشک می‌کنید، همه زحمات شما برای حفاظت از بافت لباس‌ها برباد می‌رود.

لباسشویی اد واش سامسونگ

پیشنهاد ما این است که لباس‌ها را بعد از شستشو با دست، به ادواش اضافه کنید و کار آبگیری را به این دوست حرفه‌ای خود بسپارید. دیگ ادواش با بافت الماس‌گون داخلی‌اش طوری طراحی شده که امکان ندارد لباس‌های حساس و اغلب گران‌قیمت شما نخکش یا بدحالت شوند.

سکوت از هوشمندی است

همه آنچه گفتیم، بی‌صدا انجام می‌شود. ادواش برای خوشحال کردن شما و انجام شستشوی حرفه‌ای، نیازی به سروصدا کردن و لرزیدن ندارد. چرا که طراحی آن به نحوی است که صدای تولیدی آن به اندازه صدایی است که از یک کتابخانه می‌شنوید! در واقع، صدایی نمی‌شنوید.

علاوه بر همه آنچه گفته شد، در مدل «H147» ادواش، شما یک لباس‌شویی باهوش دارید که می‌توانید آن را با اینترنت کنترل کنید و حتی زمانی که در خانه نیستید هم بر عملیات شستشو تسلط کامل داشته باشید. با این حال شاید نگران باشید که ماندن لباس‌ها در لباس‌شویی بعد از پایان عملیات شستشو و گردش نداشتن هوا در آن، باعث بو گرفتن لباس‌ها شود، اما ادواش برای حل این مشکل هم راه حل دارد. شما می‌توانید «در» اضافه را به اندازه کمی باز کنید تا هوا در ماشین لباس‌شویی گردش داشته باشد و لباس‌هایی تمیز، آبگیری شده و خوش‌بو را تحویل بگیرید.

احتمالا تا چند سال آینده، بیشتر ماشین لباس‌شویی‌های موجود در بازار، یک «در» اضافه خواهند داشت. شما می‌توانید از آینده جلوتر باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات