تغییر نام به آیفون 7 برای برنده شدن پرچمدار اپل

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جوانی به نام الکساندر تورین در اوکراین برای پیروزی در مسابقه و برنده شدن پرچم‌دار جدید اپل نام خود را به آیفون 7 تغییر داد.
تبلیغات

یک کمپانی در کیف، پایتخت کشور اوکراین مسابقه‌ای برگزار و اعلام کرده است که به ۵ نفر که نام خود را به‌صورت قانونی به آیفون 7 تغییر دهند یک دستگاه گوشی جایزه می‌دهد.

الکساندر تورین ۲۰ ساله نیز برای تصاحب گوشی آیفون 7 در مسابقه شرکت کرده و نام خود را به آیفون سیم (به معنی عدد ۷) تغییر داده است. او توانسته روز جمعه با نشان دادن مدارک لازم به مسئولان برگزاری مسابقه جایزه خود را دریافت کند.

جالب است بدانید که قیمت آیفون 7 اپل در اوکراین ۸۵۰ دلار است و شهروندان این کشور تنها با پرداخت ۲ دلار می‌توانند نام خود را تغییر دهند؛ بنابراین از نظر الکساندر تصمیم درستی بوده تا با پرداخت تنها ۲ دلار بتواند صاحب جدیدترین محصول اپل شود.

با این وجود اعضای خانواده و دوستان الکساندر که حال باید او را آیفون صدا بزنند از تصمیم وی شوکه شدند. تاتیانا، خواهر آیفون سیم در این رابطه گفته است:

قبول کردن چنین اتفاقی بسیار دشوار بود و از آن سخت‌تر نیز باور کردن اینکه تغییر نام برادرم صحت دارد. در هر صورت هر فردی در دنیا می‌خواهد به نحوی خود را بیان کند. چرا به این حالت نتوان انجام داد؟

الکساندر که حال او را آیفون سیم صدا می‌زنند علاقه ندارد فرزندانش نیز چنین نامی داشته باشند بنابراین می‌خواهد زمانی که صاحب فرزند شد نامش را به الکساندر تورین تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات