گوشی جدید ال جی U با طراحی مشابه نکسوس 5 ایکس در کره جنوبی معرفی شد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌هوشمند جدید ال‌جی یو در کره‌ی جنوبی معرفی شد. گفته شده که این دستگاه بر اساس نکسوس ۵ ایکس طراحی و تولید شده است.
تبلیغات

در حالی که از این پس محصول دیگری از خانواده نکسوس معرفی نخواهد شد، اما ال‌جی همچنان به گوشی‌هوشمند نکسوس ۵ ایکس علاقمند بوده و حالا گوشی جدیدی را بر اساس این محصول معرفی کرده است. LG U نام دستگاه جدیدی است که شرکت ال‌جی در کشور کره‌ جنوبی معرفی کرده است. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید تا با مشخصات کامل این دستگاه آشنا شوید.

دقیقا مثل نکسوس ۵ ایکس، گوشی‌هوشمند ال‌جی یو نیز مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. پنل جلویی این محصول به گوشی نکسوس گوگل شباهت بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، گوشی‌هوشمند ال‌جی یو وزن و ابعاد مشابهی با نکسوس ۵ ایکس دارد و این یعنی ابعاد این دستگاه ۱۴۷.۶ در ۷۳.۲ در ۷.۷ میلی‌متر بوده و ۱۳۵ گرم وزن دارد. برای مقایسه باید گفت که محصول گوگل ۱۳۶ گرم بوده و ابعاد آن ۱۴۷ در ۷۲.۶ در ۷.۹ میلی‌متر است. البته ال‌جی یو تغییراتی هم نسبت به نکسوس ۵ ایکس دارد. این دستگاه از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۱۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد و به همین دلیل گفته شده که به احتمال زیاد از سری اسنپدراگون ۴۰۰ است. باتری گوشی‌هوشمند مورد بحث نیز ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از کارت‌حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی و جلویی ال‌جی یو نیز به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند.

اما بخش پشتی گوشی ال‌جی یو به طور کامل با نکسوس ۵ ایکس تفاوت دارد و ;hlgh شیشه‌ای است. دوربین و فلش ال‌ای‌دی نیز در گوشه‌ی سمت چپ پشت این محصول قرار داده شده‌ و علاوه بر این سنسور اثرانگشت نیز در این دستگاه وجود ندارد. به نظر می‌رسد این بار ال‌جی تصمیم گرفته تا فوکوس لیزری را هم از این گوشی‌هوشمند حذف کند و همچنین باید اشاره کنیم که شاید دوربین ۱۳ مگاپیکسلی محصول ال‌جی به خوبی دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی نکسوس ۵ ایکس نباشد.

گوشی‌هوشمند ال‌جی یو برای بازار کره‌ی جنوبی در نظر گرفته شده و به صورت انحصاری فقط از طریق اپراتور ال‌جی یو‌ پلاس (سومین اپراتور بزرگ کره که ظاهرا ال‌جی آن را مدیریت می‌کند) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این محصول از اواخر ماه جاری به فروش می‌رسد و قیمت آن حدودا ۳۴۰ دلار تعیین شده است. همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی یاد شده اندروید ۶ مارشمالو است. این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا ال‌جی این گوشی‌هوشمند را در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد کرد یا خیر ولی گفته می‌شود که شاید در کشور آمریکا و چند کشور دیگر نیز شاهد فروش این محصول باشیم.

شما در این مورد چه نظر دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات