گوشی های نوا و نوا پلاس هواوی وارد ایران می شوند

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی های هوشمند سری nova هواوی که در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی شد، به زودی وارد ایران می شود.
تبلیغات

گوشی‌های نوا و نوا پلاس به عنوان سری جدید هواوی طی ده روز آینده وارد ایران نیز خواهند شد. این سری جدید گوشی های هواوی با بدنه فلزی خمیده و رنگ‌های طلایی، خاکستری تیتانیومی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.

گوشی نوا با صفحه نمایش ۵ اینچی و گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا با بدنه خمیده و ابعاد کوچکی نیز دارد و کاربر می تواند به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی برخودار خواهند بود و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز عکس سلفی ثبت کنید. از دیگر ویژگی های دوربین نوا می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد، که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت. 

سری نوا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و نواپلاس به باتری ۳۴۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. از دیگر وِیژگی‌های سری nova می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت 3D اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک ۳۶۰ درجه سریع‌تر و دقیق‌تر عمل خواهد کرد.

گفتنی است گوشی های nova و nova plus احتمالا با رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه طی ده روز آینده روانه‌ی بازار ایران خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات