لیست مادربردهای گیگابایت که از پردازنده های Kaby Lake پشتیبانی می‌کنند

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر می‌خواهید بدانید که مادربرد شما از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل یعنی کبی لیک پشتیبانی می‌کند با خیر در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گیگابایت از تولیدکنندگان شناخته شده‌ی مادربرد و کارت‌های گرافیک، روی خروجی وب سایت رسمی خود بروزرسانی بایوس برای مادربردهای بر پایه چیپست Z170 ،H170 ،B150 و H110 قرار داده است که با بروزرسانی مذکور این مادربردها آماده‌ی پشتیبانی از نسل جدید پردازنده‌های اینتل (Kaby-Lake) خواهند بود.

دارندگان مادربردهای گیگابایت با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توانند به سادگی بایوس مادربردهای خود را بروزرسانی کنند. یکی از روش‌های متداول بروزرسانی، استفاده از نرم افزار Q-Flash است. این نرم‌افزار که بصورت مستقیم از طریق بایوس مادربردهای گیگابایت در دسترس است، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی بایوس مادربرد خود را از طریق فلش دیسک، بروزرسانی کنند. برای اطلاع از نحوه بروزرسانی توسط Q-Flash کافی است به این لینک مراجعه کنید.

اگر شما دارای مادربرد پرچمدار گیگابایت یعنی Z170X-Gaming G1 هستید، می‌توانید با استفاده قابلیت Q-Flash plus مادربرد خود را حتی بدون استفاده از پردازنده و حافظه اصلی بروزرسانی کنید. در صورتی که مادربرد شما از این Q-Flash پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید با مراجعه به وبسایت گیگابایت از چند روشی که در اختیار کاربران قرار گرفته است، استفاده کنید. مهندسان کمپانی گیگابایت با تست و بررسی‌های دقیق روی مادربردهای سری ۱۰۰ گیگابایت، اطمینان حاصل کرده‌اند که کاربران از حداکثر توانایی پردازنده‌های Kaby-Lake بهره ببرند.

 برای دریافت آپدیت جدید مادربرد خود می‌توانید به وبسایت رسمی گیگابایت مراجعه کرده یا از طریق جدول ذیل اقدام به دریافت آپدیت بایوس کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات