بروزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو برای گلکسی A8 2015 دو‌سیم‌کارته منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی گوشی‌ هوشمند گلکسی A8 مدل ۲۰۱۵ بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را دریافت می‌کند.
تبلیغات

با وجود اینکه سامسونگ بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌ هوشمند در جهان است، اما این کمپانی از نظر انتشار بروزرسانی‌های سریع سیستم‌عامل اندروید برای محصولات خود عملکرد چندان خوبی ندارد. برخی در این مورد می‌گویند که این شرکت کره‌ای دیرتر از سایر کمپانی‌ها، آپدیت‌های سیستم‌عامل اندروید را بخصوص برای دستگاه‌های میان‌رده خود عرضه‌ می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.

البته سامسونگ با این رویه قصد دارد تا کاربران را به خرید گوشی‌های پرچمدار خود ترغیب کند چرا که بروزرسانی‌های اندروید برای محصولات رده‌بالای این شرکت زودتر منتشر می‌شود، اما مطمئنا بسیاری از افراد که یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده این کمپانی را در اختیار دارند جزو آخرین کسانی خواهند بود که آپدیت‌های سیستم‌عامل موبایلی گوگل را دریافت می‌کنند.

اما قطعا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ که در سال گذشته به بازار عرضه شده، گلکسی A8 است که حالا قرار شده تا بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو برای این دستگاه منتشر شود. از آنجا که گوشی یاد شده در ماه آگوست ۲۰۱۵ و با اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی عرضه شده، می‌توان گفت، سامسونگ پس از گذشت بیش از یک سال تصمیم گرفته تا اندروید مارشمالو را برای این دستگاه منتشر کند. البته در حال حاضر این نسخه‌ از سیستم‌عامل یاد شده آخرین نسخه‌ی موجود محسوب نمی‌شود چرا که مدتی قبل گوگل اندروید ۷ نوقا را هم منتشر کرده است.

اگر شما نیز از دارندگان گلکسی A8 مدل ۲۰۱۵ هستید، باید توجه داشته باشید که بروزرسانی مورد بحث فقط برای مدل دو سیم‌کارته‌ی این دستگاه عرضه خواهد شد. این مدل از گوشی یاد شده همزمان با مدل تک سیم‌کارته‌ی آن ولی در کشور هند عرضه شد و هر دو مدل در زمان معرفی با اندروید ۵.۱ روانه‌ی بازار شدند.

در کنار بهبودها و قابلیت‌های جدیدی که در اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو وجود دارد، پچ امنیتی ماه سپتامبر نیز در این بروزرسانی اعمال شده است. بد نیست اشاره کنیم که وصله‌ی امنیتی یاد شده مدتی قبل برای برخی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ منتشر شده است.

حجم بروزرسانی مورد بحث حدود ۸۹۰ مگابایت بوده و قبل از اقدام به آپدیت اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به یک شبکه‌ی وای‌فای مناسب و با سرعت بالا متصل شده باشد. علاوه بر این به یاد داشته باشید که آپدیت اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو برای گلکسی A8 مدل ۲۰۱۵ به مرور منتشر خواهد شد و بنابراین احتمالا چند روز طول می‌کشد تا برای تمام مدل‌های دو سیم‌کارته‌ی این گوشی در دسترس کاربران قرار گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات