اپلیکیشن Airstem: پخش موسیقی در ویندوز موبایل - زوم اپ

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Airstem اپلیکیشنی برای پخش موزیک در ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید جایگزین مناسبی برای پلیر پیش‌فرض گوشی در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

موسیقی را به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین ساخته‌های بشر در تاریخ هستی دانست. از همین رو بسیار طبیعی است که گوش دادن به موسیقی یکی از پر استفاده‌ترین امکانات گوشی‌های موبایل باشد. بر خلاف پلیر پیش‌فرض در اندروید، پلیر پیش‌فرض در ویندوز موبایل از ظاهر و امکانات بسیار خوبی برخوردار است با این حال اگر جزو کاربرانی هستید که بنا بر دلایل مختلف از کار با این پلیر پیش فرض لذت کافی را نمی‌برید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های جایگزین استفاده کنید. Airstem یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای پخش فایل‌های موسیقی است که به صورت یونیورسال منتشر شده و قادر به استفاده از آن در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل خواهید بود. اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز موبایل یعنی نسخه‌ی ۸.۱ استفاده می‌کنید نیز باید بدانید Airstem قابلیت نصب و اجرا روی این نسخه از ویندوز موبایل را نیز دارد و می‌توانید از آن به صورت کامل استفاده کنید.

محیط کاربری Airstem بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است و با وجود آنکه پوسته‌ای تاریک برای آن در نظر گرفته شده است، کار با آن لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. چیدمان منوها و همچنین نمایش کاور موسیقی‌ها در پس زمینه نیز یکی از مواردی است که باعث زیبا بودن رابط کاربری این برنامه شده است. علاوه بر آنکه فایل‌های موزیک در کارت حافظه اسکن شده و در برنامه قابل اجرا خواهند بود، شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز به جستجو و دانلود آهنگ‌های مورد نظر خود بپردازید. قابلیت ساخت پلی لیست از تراک‌های مورد نظر و مشاهده‌ی متن ترانه‌ها در صورت وجود نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند. این پلیر به صورت پولی منتشر شده است که از طریق لینک زیر قادر به دریافت آن خواهید بود.

نکات مثبت

  • طراحی زیبا و چشم نواز رابط کاربری
  • انتشار به صورت یونیورسال
  • قابل اجرا در نسخه 8.1 ویندوزموبایل
  • امکان جستجو و دانلود آنلاین آهنگ

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات