فارادی فیوچر تصویری از نخستین مدل خود را منتشر کرد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
فارادی فیوچر پیش از آغاز نمایشگاه CES تیزری از نخستین مدل خود را که به نظر می‌رسد یک کراس‌اوور باشد، منتشر کرد.
تبلیغات

Faraday Future در یک ویدئو، تصاویری از نخستین مدل تولیدی خود را به نمایش گذاشت که قرار است در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه CES رونمایی شود. 

در حالی که این کلیپ ویدئویی نمایی به شدت استتار شده از یک یک خودروی پروتوتایپ (نسخه‌ی اولیه) را تنها برای چند ثانیه نشان می‌دهد، از این تصاویر می‌توان دریافت که مدل یاد شده قطعا یک خودروی کراس‌اوور است که از ابعادی تقریبا مشابه با تسلا مدل X برخوردار است. اگرچه فارادی فیوچر هنوز تایید نکرده است که نخستین مدل این شرکت دقیقا چه چیزی خواهد بود اما تصاویر منتشر شده در گذشته نیز یک مدل کراس‌اوور را نشان می‌دادند.

جزئیات کمی از نخستین محصول استارت آپ فارادی فیوچر منتشر شده است، به جز اینکه این مدل از یک باتری با بیشترین چگالی انرژی (دانسیته‌ی انرژی) در جهان که در صنایع خودرویی استفاده شده است، برخوردار خواهد بود. این باتری احتمالا شعاع حرکتی بسیار بالا و توانایی حرکتی درخوری را برای رقابت با محصولات تسلا در اختیار خودروی فارادی فیوچر قرار دهد.

فارادی فیوچر هیچ چیز را درخصوص برنامه‌‌های جاه طلبانه‌ی خود پنهان نمی‌کند و پس از عرضه‌ی این مدل کراس‌اوور نیز باید منتظر رونمایی از دومین مدل این شرکت باشیم که به احتمال زیاد یک سدان الکتریکی خواهد بود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات