قیمت و مشخصات شیائومی ردمی 4 فاش شد

شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید شیائومی که ردمی 4 نام دارد قرار است با مشخصات میان‌رده، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و قیمت ۱۹۰ دلار عرضه شود.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی از دو گوشی فوق‌العاده رونمایی کرده است که شیائومی می MIX و می نوت 2 نام دارند. می MIX تلفن هوشمندی با صفحه ۶.۴ اینچ بدون حاشیه است که از نظر سخت‌افزاری نیز قابل توجه بوده و با داشتن تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ تنها ۵۱۶ دلار قیمت خواهد داشت. می نوت 2 نیز با داشتن لبه‌های خمیده و سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند جایگزین مناسبی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ باشد.

با وجود این دو محصول جالب، به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد محصول دیگری را در ماه‌هایی که پیش رو داریم معرفی کند. این تلفن هوشمند که شیائومی ردمی 4 نام خواهد داشت یک محصول میان‌رده بوده تا بتواند سبد فروش محصولات شیائومی را در رنج‌های مختلف تکمیل کند.

در ماه آگوست خبرهایی از این محصول برای اولین بار منتشر شد اما شیائومی اطلاعاتی از گوشی جدید خود منتشر نکرد. در هر صورت منطقی به نظر می‌رسد زیرا اکثر کمپانی‌ها به محصولات بالارده بیشتر اهمیت می‌دهند.

با این وجود سازمان رگولاتوری چین به شیائومی ردمی 4 تاییدیه داده که به معنی نزدیک بودن زمان رونمایی و عرضه این محصول است. اگر اخبار منتشر شده در مورد ردمی 4 را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که قرار است کمپانی چینی در محصول خود از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (1080p) پشتیبانی کند. اگرچه به‌تازگی رندرها و مشخصات سخت‌افزاری از این تلفن هوشمند منتشر شده که به لطف آنها می‌توان نگاه دقیقی به محصول آینده شیائومی انداخت.

طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی ردمی 4 قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۶۲۵ بهره برده و همچنین دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد. البته اشاره‌ای به وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نشده است اما بعید به نظر نمی‌رسد که این گوشی از چنین قابلیتی بهره ببرد.

دوربین پشتی ردمی 4 قرار است ۱۳ مگاپیکسلی باشد و برای علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی در نظر گرفته شده است. برخلاف شایعات گذشته که ادعا می‌شد ردمی 4 قرار است از باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کند مشخص شده است که این میزان کمی کمتر بوده و ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

ظاهرا قرار است شیائومی ردمی 4 در رنگ‌بندی‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه شود. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای محصول جدید کمپانی چینی تنها ۱۹۰ دلار خواهد بود.

شیائومی ردمی 4
شیائومی ردمی 4
شیائومی ردمی 4
شیائومی ردمی 4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات