گلکسی سی 7 پرو سامسونگ فبلت 5.7 اینچی با بدنه فلزی است

شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy C7 Pro را با نمایشگر ۵.۷ اینچی و بدنه‌ی فلزی معرفی کند.
تبلیغات

تا امروز سامسونگ دو گوشی گلکسی سی 5 و سی 7 را از سری C معرفی کرده است که تلاش شده تا این دو گوشی علاوه بر حفظ کیفیت یک محصول رده‌بالا و مشخصات قابل قبول، قیمت معقولی داشته باشند تا کاربران بیشتری بتوانند از تجربه‌ی کار با گوشی در حد یک پرچمدار لذت ببرند ما نیز در زومیت به بررسی گلکسی سی ۵ پرداخته بودیم. اما ماه گذشته مشخص شد این غول کرده‌ای روی نسخه‌ی Pro از گوشی‌های سری C کار می‌کند و امروز مشخصات بیشتری از این مدل فاش شده است.

گلکسی سی 7 که با شماره مدل SM-C7010 شناخته می‌شود به منظور تست از طریق زائوبا وارد هند شده است اما زمان معرفی رسمی آن هنوز مشخص نیست.

نسخه‌ی اصلی گلکسی سی 7 از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۴ گیابایتی، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین ۱۶ مگاپیکسل با فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل مجهز شده است.

اما انتظار می‌رود گلکسی سی 7 پرو از جنبه‌های مختلف نسبت به مدل استاندارد ارتقا یافته باشد. البته هنوز مشخصات دقیق این فبلت ۵.۷ اینچی فلزی اعلام نشده است ولی بعد از ماجرای گلکسی نوت 7، بسیاری از کاربران انتظار دارند در گلکسی سی 7 پرو شاهد استفاده از سخت‌افزار قدرتمند یا نمایشگری با رزولوشن کواد اچ‌دی باشند.

در اطلاعات زائوبا آمده ارزش نسخه‌ی وارد شده به هند حدود ۲۰۰ دلار است که قطعا قیمت خرده‌فروشی گلکسی سی 7 پرو بیشتر از این خواهد بود. در حال حاضر نسخه‌ی استاندارد و ۳۲ گیگابایتی گلکسی سی 7 قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار دارد و بی‌شک بهای نسخه‌ی پرو بیشتر از این خواهد بود.

گلکسی سی 5 و سی 7 به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه شده‌اند و احتمالا نسخه‌‌های ارتقا یافته نیز چنین سرنوشتی خواهند داشت. به زودی باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از گلکسی سی 5 پرو و پلکسی سی 7 پرو باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات