اپل اپلیکیشن TV را با هدف ساده کردن استریم ویدیو در گجت های اپلی معرفی کرد

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل دقایقی پیش اپلیکیشن جدید خود را با نام TV رونمایی کرد که با هدف تسهیل و یکپارچه سازی استریم ویدیو توسعه یافته است.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس مربوط به رونمایی از مک بوک‌های جدید خود، از اپلیکیشن جدیدش  برای استریم ویدیو با نام TV رونمایی کرد. این اپلیکیشن با هدف ساده کردن و تجمیع تجربه‌ی تماشای استریم‌ ویدیو در گجت‌های مبتنی بر iOS توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های قابل مشاهده در اپلیکیشن‌های مختلف روی اپل تی‌وی، آیفون و آیپد را بصورت یکجا دید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن TV می‌توان محتوای مورد نظر خود را بصورت یکپارچه جستجو کرد. همچنین باید به اضافه شدن امکان جستجو از طریق سیری در اپلیکیشن TV نیز اشاره کرد. با استفاده از سیری کاربران می‌توانند بصورت مستقیم اخبار زنده و رویدادهای ورزشی را مشاهده کرد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان میانبرهایی را به تمام برنامه‌های تلویزیونی با قابلیت دریافت از طریق استریم ویدیو در سایر سرویس‌ها در اختیار داشت. در واقع اپلیکیشن TV را باید یک هاب برای تمام سرویس‌های استریم خواند.

از جمله‌ی ویژگی‌های اپلیکیشن TV باید به Watch Now، Up Next، Recommended، Library و Store اشاره کرد. انتشار این اپلیکیشن را که قرار است در انتهای سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربارن قرار گیرد، بزرگ‌ترین بروزرسانی است که اپل در پلتفرم تی‌وی خود ایجاد کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده این اپلیکیشن قابلیت جستجوی کلی را نیز دارا است. همانطور که اشاره کردیم این اپلیکیشن ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات