فیلم Escape محصول استودیوی بی ام و فیلمز

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
استودیو فیلم‌سازی بی‌ام‌و (BMW Films) فعالیت خود را مجددا با ساخت فیلم فرار (Escape) آغاز کرده است.
تبلیغات

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و تنها به ساخت خودرو کفایت نکرده است و سابقه‌ی گسترده‌ای در تولید فیلم سینمایی نیز دارد. پیش از این، ۱۵ سال پیش بی‌ام‌و فیلمز (BMW Films) کار خود را با ساخت سری فیلم‌های کوتاه استخدام (the Hire) آغاز کرد. حال این خودروساز مطرح آلمان مجدد به عرصه‌ی فیلم‌سازی بازگشته است و البته نسل جدید سری ۵ نیز نقش گسترده‌ای در این فیلم ایفا می‌کند.

فیلم فرار استودیو بی ام و

فیلم فرار (the Escape) با بازگشت و نقش‌آفرینی مجدد نامزد جایزه‌ی اسکار، کلایو اوون همراه بوده است. این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای پر از صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز است. موضوع فیلم نیز در خصوص شرکت خصوصی به نام MolGen است که به صورت غیرقانونی مشغول انجام آزمایشاتی بر روی انسان‌ها جهت تولید نمونه‌های مشابه آن‌ها است. با حمله‌ی نیروهای FBI‌ و پلیس برای دستگیری عوامل این شرکت، یکی از مامورین MolGen با بازی جان برنتال (بازیگر مطرح سریال Walking Dead) وظیفه‌ی تحویل آخرین نمونه‌‌ را به مشتری خود دارد که وظیفه‌ی این انتقال نیز بر عهده‌ی کلایو اوون و خودروی بی‌ام‌و سری ۵ وی است.

فیلم فرار استودیو بی ام و

بی‌ام‌و 540i به کار رفته در فیلم فرار از پیشرانه‌ی ۳ لیتری خطی و توربوشارژ شده بهره می‌برد و توانایی تولید ۳۳۵ اسب بخار توان و ۳۳۲ پوند فوت گشتاور را دارد. البته سوالی که در این میان پیش می‌آید، عدم استفاده‌ی بی‌ام‌و از مدل قدرتمند‌تر 550i است که به پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی مجهز شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا بی‌ام‌و دنباله‌ای برای فیلم فرار تولید خواهد کرد. با این حال احتمال می‌رود تا با عرضه‌ی نسل جدید سایر خودروهای توانمند بی‌ام‌و، شاهد حضور مجدد کلایو اوون پشت فرمان آن‌ها باشیم.

در ادامه شما را به تماشای فیلم کوتاه فرار دعوت می‌کنیم.

دانلود 1080p 720p 360p

نظر شما در رابطه با آخرین ساخته‌ی استودیوی بی‌ام‌و فیلمز چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات