هیوندای آزرا 2017 با ظاهری متفاوت و جذاب عرضه می شود

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
هیوندای آزرا که با نام گرنجور نیز در بعضی مناطق به خصوص کره جنوبی، شناخته می‌شود، برای سال ۲۰۱۷ با ظاهری متفاوت به بازار خواهد آمد.
تبلیغات

هیوندای قصد دارد تا با انتشار تصاویر و طرح‌های اولیه از خودرو آزرا قبل از معرفی کامل آن در ماه آینده در کره جنوبی و بعد از آن در سراسر دنیا، چاشنی هیجان را به این جریان اضافه کند.

هیوندای آزرا ۲۰۱۷

در حالی که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در تیزرهای تبلیغاتی خود از تصاویر و طرح‌های اغراق‌آمیز استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد که این مسئله در مورد آزرا برای کمپانی هیوندای صدق نخواهد کرد چرا که با تصاویری که از این خودرو به بیرون درز کرده است، این طرح‌ها آن‌چنان دور از واقعیت نیستند.

این مسئله خبر بسیار خوبی برای طرفداران هیوندای (Hyundai) خواهد بود. این کمپانی با بهره‌گیری از ظاهری پویا و اسپرت جان دوباره‌ای به سدان متوسط خود داده است. از طرف دیگر، خودروی آزرا ۲۰۱۷ با ظاهر جدید خود بیشتر شبیه به جنسیس G80، که تا قبل از این به عنوان هیوندای جنسیس شناخته می‌شد، شده است تا به مدل‌های قبلی خود و این مسئله می‌تواند مشکلاتی را در هویت و اصالت برای این خودروساز لوکس و نو ظهور کره‌ای به دنبال داشته باشد.

هیوندای آزرا ۲۰۱۷

بنا بر اظهارات کمپانی هیوندای، ظاهر و طراحی پیچیده خودرو جدید آزرا باعث شده است تا این خودرو به شدت نسبت به نسل‌های قبل از خود متفاوت باشد. حال آن که به منظور حفظ هویت آن و اطمینان از این که هنوز این خودرو به طور مشخص قابل شناسایی به عنوان نسل جدیدی از یک سری اصیل و متمایز است، مواردی از مدل‌های قبلی آزرا در آن حفظ شده است.

مسئله شناسایی این خودرو و آن‌ چه کمپانی هیوندای در این باره گفته است برای اهالی کره جنوبی، جایی که زادگاه این خودرو است، می‌تواند مصداق داشته باشد، اما در دیگر بازارها که خودرو آزرا را به عنوان یک انتخاب مناسب برای بازنشستگان در نظر می‌گیرند، روند متفاوتی را خواهد داشت.

هیوندای آزرا ۲۰۱۷

کمپانی هیوندای همچنین اضافه کرد که خودروی جدید آزرا با به همراه داشتن جلو پنجره آبشاری (cascading grille) که تنها یکی از مشخصات سطح بالای ظاهری آن است، پیشگام عصر جدیدی برای طراحی این کمپانی خواهد بود.

هیوندای آزرا ۲۰۱۷

هیچگونه خبر رسمی تا به حال در رابطه با قوای محرکه و دیگر ویژگی‌های این خودرو به گوش نرسیده است، اما احتمالا آزرا جدید از آخرین پیشرانه‌های چهار سیلندر و V6 بنزینی هیوندای به همراه جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره‌مند خواهد شد. همچنین این خودرو در کره جنوبی حداقل با یک مدل هیبریدی به بازار خواهد آمد.

با وجود سیر نزولی فروش در بخش سدان‌های متوسط، کمپانی هیوندای (احتمالا) مدل جدید آزرا را در بازارهای امریکا نیز به فروش خواهد رساند، اما در حال حاضر زمان عرضه آن مشخص نیست. این اتفاق در جریان یکی از نمایشگاه‌های خودرو که در امریکای شمالی امسال یا سال آینده برگزار خواهند شد، روی خواهد داد.

هیوندای آزرا ۲۰۱۷
هیوندای آزرا ۲۰۱۷
هیوندای آزرا ۲۰۱۷
هیوندای آزرا ۲۰۱۷
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات