مشخصات گوشی جدید الفون فاش شد؛ پردازنده هلیو ایکس 30، رم 8 گیگابایتی و طراحی مشابه گلکسی نوت 7

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز مشخصات فنی گوشی جدید Elephone فاش شده است که علاوه بر طراحی زیبا، سخت‌افزار قدرتمندی دارد.
تبلیغات

شاید به نظر برسد که گلکسی نوت 7 به بایگانی تاریخ پیوسته است، ولی به نظر می‌رسد با تصاویری که از شیائومی می نوت 2، هواوی میت 9 پرو و محصول جدید الفون دیده‌ایم، این تصور خیلی هم درست نیست! امروز مشخصاتی از گوشی جدید الفون فاش شده است که طراحی آن شباهت زیادی به گلکسی نوت 7 دارد.

نمایشگر منحنی این دستگاه از یک پنل امولد با پرسپکتیو (چشم‌انداز) سه‌بعدی بهره می‌برد. پنل‌هایی با افکت سه‌بعدی را نمی‌توان به واقعیت نزدیک دانست و به همین دلیل اگر طراحی این گوشی واقعی باشد، قطعا رویت آن جذاب خواهد بود. پیشتر آمازون در مورد گوشی فایرفون و پنل‌های سه‌بعدی تجربه‌ی ناموفقی داشته است. اما به نظر می‌رسد الفون قصد دارد این امر را محقق کند.

انتظار می‌رود گوشی جدید الفون به یک پردازنده‌ی هلیو ایکس ۳۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود. تصویر زیر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است.

همواره گلکسی نوت‌های سامسونگ منبع الهام کمپانی‌های دیگر بوده‌اند و گلکسی نوت 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. حالا که این فبلت جذاب با بدشانسی از میدان رقابت خارج شده است، رقبا فرصت را غنمیت شمرده‌اند تا بتوانند سهمی از خریداران سابق گلکسی نوت 7 داشته باشند و الفون نیز یکی از همین نمونه‌ها است.

البته باید تا بهار سال آینده منتظر باشیم تا اولین دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌ی هلیو ایکس ۳۰ را ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات