LeEco از یک خودروی خودران با نام LeSee Pro رونمایی کرد

شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی LeEco که در حوزه‌های تکنولوژی و سرگرمی فعال است، از یک مدل مفهومی رونمایی کرده است.
تبلیغات

در جریان نمایشگاه خودروی پکن که در ماه آوریل سال جاری برگزار شد، شرکت چینی LeEco از یک خودروی مفهومی با نام LeCee رونمایی کرد و حالا پس از گذشت حدود ۶ ماه از این زمان، مدل تکامل یافته‌ی LeCee با نام LeSee Pro معرفی شده است. این خودرو که قرار است در فیلم جدید ترنسفورمرز حضور داشته باشد، طی مراسمی باشکوه در سانفرانسیسکو رونمایی شد. در این مراسم LeEco ضمن تشریح مدل کسب‌وکار متنوع خود و چشم‌انداز وسیع شرکت برای فعالیت در آمریکا و سپس فعالیت در سطح جهانی، علاقه‌ی خود برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی را نشان داد. درحال حاضر این شرکت در کشور زادگاهش، چین، نقش عمده‌ای در چندین تکنولوژی و بازار رسانه‌ی این کشور دارد.

LeSee

اگرچه اطلاعات اندکی درباره‌ی ویژگی‌های این خودرو منتشر شده است اما می‌دانیم که LeSee Pro از یک پیشرانه‌ی الکتریکی بهره می‌برد و فرمان آن در هنگام استفاده از سیستم خودران جمع شده و در داشبورد خودرو قرار می‌گیرد. ظاهر آن نسبت به مدل LeCee اسپرت‌تر و خشن‌تر شده است و جلوی خودرو به یک نمایشگر خارجی مجهز است که با توجه به وضعیت خودرو بین حالت‌های شارژ، خودران و ... تغییر می‌کند. مدیران LeEco در خصوص توانایی ارتباط خودروها نیز هیجان‌زده هستند و آن را یکی از کلیدی‌ترین نکات فروش برای برنامه‌ی خودروهای الکتریکی آینده خود می‌دانند.

زمینه‌ی فعالیت ‌این کمپانی گسترده است و شامل سیستم‌های ارتباطات همراه، محتوای سرگرمی‌های دیجیتال و به‌زودی، تولید خودرو، می‌شود. مدل LeSee Pro به یک سیستم سرگرمی مجهز است که از طریق آن با اتصال به اینترنت می‌توانید به سرویس‌های اختصاصی کاری، موسیقی و فیلم این شرکت دسترسی پیدا کنید.

LeSee

این کمپانی چینی شرکای استراتژیکی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کمپانی فارادی فیوچر (سازنده‌ی خودروهای الکتریکی) و استون مارتین اشاره کرد. لازم به ذکر است که LeEco در توسعه‌ی مدل مفهومی استون مارتین RapidE سهیم بوده است و مدیر عامل آن، یوتینگ جیا (Yueting Jia)، از کلیدی‌ترین حامیان مالی فارادی فیوچر است و اعلام کرده است که فارادی فیوچر در جریان نمایشگاه CES سال آینده احتمالا از اولین محصول خود رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات