میتسوبیشی خودروهای مفهومی خود را به تولید می رساند

شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی میتسوبیشی مدتی است که در طراحی خودرو گام مهمی برنداشته و اکنون درصدد جبران آن برآمده است.
تبلیغات

محصولات خودوریی میتسوبیشی مانند مدل میراژ، اوتلندر، لنسر و i-MiEV هستند که طراحی تمامی آن‌ها برداشته شده از مدل لنسر به نظر می‌رسد. پس از گذشت چند سال از درجا زدن این کمپانی در طراحی، میتسوبیشی قدمی دیگر را برمی‌دارد و آن هم تولید و عرضه‌ی نمونه‌های کانسپت خود است که پیش از این در رویداد‌های مختلف معرفی شده بودند.

به گفته‌ی سایت خودرویی Automotive News، میتسوبیشی تا زمان عرضه‌ی محصولات جدید این شرکت، نمایش مدل‌های کانسپت خود را متوقف خواهد کرد. این کمپانی در نظر دارد تا مدل‌های مفهومی خود را در سال آینده وارد خط تولید کرده و به بازار عرضه کند. طبق آمار فروش این شرکت در ماه گذشته، فروش محصولات این کمپانی کاهش ۴.۸ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد بوده است. گر چه فروش نسبت به سال قبل ۱.۵ درصد بالاتر رفته ولی با این وجود انجام این برنامه منطقی به نظر نمی‌رسد.

میتسوبیشی

رئیس جدید بخش طراحی میتسوبیشی (سونهیرو کونیموتو) در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ها در نمایشگاه خودروی فرانسه داشت به این موضوع اشاره کرد که در حال طراحی کراس‌اووری جمع‌ و جور هستند و قصد رونمایی آن را در تابستان سال آینده و در نمایشگاه ژنو دارند. او در طراحی خودرو سابقه‌ای طولانی دارد ، وی به مدت ۴۰ سال طراحی خودروهای نیسان را بر عهده داشته است و از طرح‌های برجسته‌ی او می‌توان به نیسان جوک اشاره کرد و همچنین سابقه‌ی دو سال همکاری با میتسوبیشی را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. سوابق نشان می‌دهد که او به دنبال طرح‌های هیجان‌انگیزی برای میتسوبیشی است.

میتسوبیشی

اگر خودروی شاسی بلند مورد نظر میتسوبیشی مدلی برپایه‌ی GT-PHEV پلاگین که در ماه گذشته در نمایشگاه پاریس به نمایش درآمد باشد، انتظار می‌رود که با خودرویی متمایز نسبت به محصولات پیشین این کمپانی مواجه خواهیم شد. چرخ‌های بزرگ، سقف شیشه‌ای و خطوط پررنگ به کار رفته در این خودرو، ظاهری خشن به آن بخشیده است.

میتسوبیشی
میتسوبیشی
میتسوبیشی
میتسوبیشی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات