چندی پیش خبر تولید آن منتشر شده بودفروش نسخه آبی مرجانی گوشی گلکسی اس 7 اج از ۱۵ آبان آغاز می شود

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
مدل آبی مرجانی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ، که چندی پیش خبر تولید آن منتشر شده بود، از ماه نوامبر (۱۱ آبان به بعد) به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ وجود مدل آبی مرجانی گلکسی اس ۷ اج را رسما تأیید کرده است. این کمپانی خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه فروش مدل آبی گوشی‌هوشمند مورد اشاره از ۵ نوامبر (۱۵ آبان) و در سنگاپور آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوشی گلکسی اس ۷ اج در ابتدای زمان عرضه، در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و صورتی-طلایی در دسترس مشتریان قرار گرفت و بنابراین رنگ آبی مرجانی این محصول در واقع پنجمین رنگ در نظر گرفته شده برای آن محسوب می‌شود.

در حالیکه سامسونگ هنوز به این موضوع اشاره نکرده که این مدل جدید به غیر از سنگاپور در چه بازارهای دیگری عرضه خواهد شد، اما گفته می‌شود که این محصول احتمالا در آمریکا نیز توسط اپراتور Verizon در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که رنگ آبی مرجانی برای شرکت سامسونگ یک رنگ جدید محسوب می‌شود که اولین بار برای گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته شده بود. اما از آنجا که این فبلت مشکلات جدی داشت، سامسونگ مجبور به جمع‌آوری سراسری آن شد و سپس این کمپانی رسما اعلام کرد که تولید و فروش گلکسی نوت ۷ به‌طور کامل متوقف شده است. حال به نظر می‌رسد این غول کره‌ای تصمیم گرفته تا رنگ آبی مرجانی را در پرچم‌دار دیگر خود یعنی گلکسی اس ۷ اج بکار گیرد تا شاید از این طریق توجه افراد بیشتری را به خرید این گوشی‌هوشمند جلب کند.

در حال حاضر هیچ تصویر رسمی از مدل آبی مرجانی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در دسترس نیست، اما این محصول قطعا شبیه به مدل آبی رنگ گلکسی نوت ۷ خواهد بود که در تصویر بالای مطلب آن را مشاهده می‌کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما به خرید مدل آبی رنگ گلکسی اس ۷ اج علاقمند هستید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات