گلکسی سی 9 پرو معرفی شد: اولین گوشی سامسونگ با 6 گیگابایت رم

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی سی 9 پرو با بدنه تمام فلزی و با وجود اینکه یک گوشی میان‌رده است اولین گوشی سامسونگ به شمار می‌رود که ۶ گیگابایت رم دارد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید سری گلکسی سی به‌صورت عمده‌ای محدود به کشور چین بوده و با توجه به ذوق کاربران چینی، طراحی و ساخته می‌شود

در گذشته تأیید شد که سامسونگ در حال کار روی دو گوشی گلکسی سی 5 پرو و همچنین گلکسی سی 7 پرو است اما بعدها اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی دیگری به نام گلکسی سی 9 پرو نیز در دست ساخت بوده و برای بازار چین عرضه خواهد شد.

حال پس از مدت‌ها شایعه شاهد معرفی این دستگاه هستیم. گلکسی سی 9 پرو دارای صفحه ۶ اینچی Full HD بوده و از تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند قرار است مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد.

گلکسی  سی 9 پرو

اگر از طرفداران عکاسی با گوشی هوشمند هستید باید بدانید که گلکسی سی 9 پرو دارای دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بوده و دوربین جلو نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این حساب محصول جدید سامسونگ را می‌توان گوشی ایده‌آل برای ثبت تصاویر سلفی محسوب کرد. نکته جالب در مورد این گوشی بهره بردن آن از اسپیکرهای دوگانه دقیقا مشابه به آنچه در آیفون ۷ بودیم است. همچنین این گوشی از طراحی خاصی برای نوار آنت‌ها بهره می‌برد.

گلکسی سی 9 پرو دارای باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و از مشخصاتی مانند چیپ NFC، درگاه USB نوع C، ارتباطات 4G LTE و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره خواهد برد. از نظر قیمتمحصول جدید سامسونگ به قیمتی معادل ۴۷۳ دلار آمریکا به‌صورت انحصاری روانه بازار چین خواهد شد.

این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و رزگلد روانه بازار خواهد شد و با داشتن ابعاد ۱۶۲.۹ در ۸۰.۷ در ۶.۹ میلی‌متر ۱۸۲ گرم نیز وزن دارد.

گلکسی سی 9 پرو /c9 pro
گلکسی سی 9 پرو /c9 pro
گلکسی سی 9 پرو /c9 pro

قیمت موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات