پازل: تقسیم آب | جایزه هفته: یک دستگاه مانیتور ۲۳ اینچ BENQ

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست.
تبلیغات

به «پازل» ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و پنجاه و چهارمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و پنجاه و سوم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.پازل این هفته با حمایت شرکت BENQ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، یک دستگاه مانیتور ۲۳ اینچ BENQ اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود.

با توجه به توضیحات، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۲ یعنی سه نیمکت و چهار نفر است. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برنده خوش‌شناس «پازل صد و پنجاه و سوم زومیت» عبارتند از:

آقای محمدرضا چشمه، ۲۶ ساله از  قم، دیپلم برنامه‌نویسی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت گیگابایت، به برنده، یک دستگاه کارت گرافیک گیگابایت مدل GTX950 2GB Xtreme اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به برنده تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۵۴: جمعه ۳۰/مهر/۱۳۹۵(معمای هوش؛ سطح متوسط)

رضا، سعید و عماد قصد دارند ۲۴ لیتر آب را به صورت مساوی بین خود تقسیم کنند. اگر تنها ۳ ظرف ۱۳، ۱۱ و ۵ لیتری وجود داشته باشد، حداقل چند مرحله لازم است تا آب به صورت مساوی بین سه نفر تقسیم شود؟

  • ۱:  ۶ مرحله
  • ۲: ۸ مرحله
  • ۳: ۱۰ مرحله
  • ۴: ۱۱ مرحله

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 154 در بـدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره تـمـاس خــود را درج کنـید.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، از طریق ایمیل‌آدرس پازل و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات