آنر تبلت مدیا پد 2 و ساعت هوشمند آنر واچ اس 1 را معرفی کرد

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی آنر 6 ایکس، تبلت مدیا پد 2 و آنر واچ اس 1، سه محصول جدیدی هستند که به تازگی رونمایی شده‌اند.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید هواوی، گوشی هوشمند جدید آنر ۶ ایکس را در چین به بازار عرضه کرده است. پیش از این مشخص شده بود که ارائه جانشین آنر ۵ ایکس تنها برنامه دستور کار این شرکت نیست و ممکن است در ادامه با ارائه ساعت هوشمند اس ۱، ارائه این گوشی به حاشیه رانده شود. حال، این پوشیدنی به صورت رسمی معرفی شده است. علاوه بر این دو محصول، آنر، تبلت جدید مدیا پد ۲ را نیز معرفی کرده است.

honor announces the Media Pad 2 tablet and Watch S1

مدیا پد ۲ دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰x۱۹۲۰ است. همچنین این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۶۱۶ و ۳ گیگابایت رم است. حافظه داخلی این تبلت در دو نوع ۱۶ و ۳۲ گیگابایت بوده که می‌توان با استفاده از حافظه خارجی، ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات را در آن‌ها افزایش داد. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش پشتی ال‌ای‌دی است. همچنین این دستگاه از یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

آنر مدیا پد ۲ در دو نوع مبتنی بر شبکه وای‌فای (Wi-Fi) و ال‌تی‌ای (LTE) به بازار ارائه خواهد گردید. این دستگاه مکالمات صوتی را نیز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی مدیا پد ۲، در واقع شبیه یک فبلت بزرگ یا یک تبلت کوچک است. به منظور حفظ ذخیره انرژی در حین کار با دستگاه، مدیا پد ۲ از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین مدیا پد ۲ در رنگ‌های سفید و طلایی عرضه می‌شود. همانند آنر ۶ ایکس، این تبلت آنر نیز با سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت این دستگاه برای مدل دارای ویژگی وای‌فای با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ یوان (۱۴۸ دلار) و برای مدل وای‌فای با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۲۹۹ یوان (۱۹۳ دلار) خواهد بود. پیش‌فروش این تبلت نیز از ۱۹ اکتبر آغاز شده است و مشتریان می‌توانند در هفته آینده (از ۲۵ اکتبر) دستگاه مورد علاقه خود را تحویل بگیرند.

آنر واچ اس ۱ نیز که به تازگی رونمایی شده، دارای ۳۵ گرم وزن، صفحه نمایش دایره‌ای و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر است. این ساعت هوشمند ویژگی‌های دیگری از قبیل یک سنسور ارزیابی ضربان قلب و یک گام شمار نیز دارد. این دستگاه از اعلان‌ها پشتیبانی می کند و عمر باتری آن ۶ روز است.

honor announces the Media Pad 2 tablet and Watch S1

ساعت هوشمند آنر واچ اس ۱، با بندهای آبی، نارنجی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. این ساعت ۶۹۹ یوان (۱۰۲) دلار قیمت‌گذاری شده و همچون مدیا پد ۲ برای پیش‌فروش عرضه شده است و در ۲۵ اکتبر به دست مشتریان خواهد رسید.

همچون دو محصولی که پیش از این درباره آن‌ها صحبت کردیم، در مورد عرضه جهانی گوشی آنر ۶ ایکس نیز اطلاعی در دست نیست و معلوم نیست که چه زمانی این گوشی به دست مشتریان خارج از چین خواهد رسید. از آن‌جایی که آنر ۵ ایکس موفقیت خوبی در بازارهای بین‌المللی گوشی‌های هوشمند داشته است و توانسته در آن تنوعی بیافریند، امیدواریم که این سه دستگاه نیز در زمان مناسبی به این بازارها عرضه شوند.

honor 6x
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات