گلکسی اس 8 با باتری ساخت LG Chem عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد تا در گلکسی اس ۸، پرچمدار بعدی این شرکت از باتری‌های تولید شده توسط LG Chem استفاده کند.
تبلیغات

تصمیم سامسونگ مبنی بر استفاده از باتری‌های LG Chem در گلکسی اس ۸، یک هفته پس از آن گرفته شد که سامسونگ تولید گلکسی نوت ۷ خود را به دلیل مشکلات بی پایان باتری متوقف کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ درصدد توافق با ال‌جی چم برای تولید باتری‌های مورد نیاز برای نسل بعدی پرچمدار سامسونگ است که ابتدای سال آینده‌ی میلادی راهی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ سال آینده تنها یک پرچمدار راهی بازار خواهد کرد و از این‌رو در نظر دارد تا تعداد تامین کنندگان باتری‌ گوشی هوشمند خود را افزایش دهد.

زمانی که سامسونگ برای اولین بار گلکسی نوت‌ ۷ را فراخوانی کرد، علت انفجار این گوشی هوشمند را باتری‌هایی خواند که توسط Samsung STI تولید شده است. پس از آنکه سامسونگ ۲.۵ میلیون گوشی هوشمند را از بازار جمع آوری کرد، باتری‌های ATL جایگزین نمونه‌های تولید شده توسط خود سامسونگ شدند، حال آنکه اندکی پس از عرضه نسخه‌های تعویض شده، دوباره اخباری در مورد انفجار گلکسی نوت ۷های تعویض شده نیز منتشر شد.

هنوز مشخص نیست که چرا گلکسی نوت ۷ پس از تعویض نیز دچار انفجار می‌شد. سامسونگ به همراه نهادهای دولتی کره‌ی جنوبی در حال انجام تحقیقاتی به منظور یافتن دلیل اصلی انفجار این گوشی هوشمند هستند.

با توجه به مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷، استراتژی سامسونگ برای دریافت باتری های مورد نیازش از ال‌جی چم، امری کاملا طبیعی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات