احتمال تولید گوشی موتو ایکس 2016 همچنان وجود دارد

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی در مورد گوشی‌هوشمندی از کمپانی موتورولا منتشر شده که گفته می‌شود احتمال معرفی و عرضه‌ی موتو ایکس ۲۰۱۶ وجود دارد.
تبلیغات

مشخصا شرکت موتورولا در سال ۲۰۱۶ از نظر معرفی گوشی‌های هوشمند عملکرد بسیار خوبی داشته است. این کمپانی سه محصول از سری موتو زد را معرفی کرد و علاوه بر آن برای اولین بار از ماژول‌هایی که آن‌ها را Moto Mod نامیده، پرده برداشت. حال شایعات جدیدی منتشر شده که بیان می‌دارند، تولید محصولات سری موتو ایکس این کمپانی هنوز به طور کامل متوقف نشده و بسیاری از علاقمندان به این برند، امیدوارند که گوشی‌هوشمند جدیدی از این سری معرفی شود. فاش‌کننده‌ی معروف، ایوان‌بلاس در همین رابطه به تازگی یک پست جدید در حساب کاربری توییتر خود منتشر و در آن از هش‌تگ mysterymoto# استفاده کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به اینکه گوگل با معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، اعلام کرد که محصولات سری نکسوس از این پس دیگر تولید نخواهند شد، و نیز معرفی نشدن محصول جدیدی از سری موتو ایکس، باعث شده تا علاقمندان به این سری گوشی‌ها، احساس کنند که تولید دستگاه‌های محبوب آن‌ها توسط شرکت‌‌ سازنده به طور کامل متوقف شده است. البته گوشی‌های هوشمند موتو زد، موتو زد پلی و موتو زد فورس مطمئنا هر کدام دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌ّهای بسیار خوبی هستند و با توجه به ساختار ماژولار این محصولات، می‌توان از آن‌ها استفاده‌های مختلفی کرد که شاید با دیگر گوشی‌ها امکان‌پذیر نباشد. اما حالا با توجه به تصویر رندری که توسط ایوان‌بلاس منتشر شده، می‌توان گفت که این عکس مربوط به مدل بعدی گوشی‌های سری موتو ایکس موتورولا است.

ظاهرا این دستگاه مجهز به بلندگوهای دوگانه در پنل جلویی خواهد بود اما با توجه به اینکه رندر یاد شده کمی تار به نظر می‌رسد، نمی‌توان در مورد سایر جزئیات این محصول سخن گفت. پیش از این نیز در شایعات و خبرهای مختلفی اعلام شده که نسل جدید موتو ایکس احتمالا دارای شناسه‌ی مدل XT1662 یا XT1663 خواهد بود. اما در ماه گذشته مشخص شد که این دو شناسه ظاهرا مربوط به گوشی‌هوشمند موتو ام است.

اگر چه این خبر فعلا در حد شایعه است، اما می‌توان با اطمینان زیادی اعلام کرد که گوشی‌هوشمند موتو ایکس ۲۰۱۶ به احتمال زیاد معرفی خواهد شد و در این صورت طی هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در این مورد در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات