مشخصات گوشی گلکسی جی 3 مدل 2017 رویت شد

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیاتی در مورد مدل ۲۰۱۷ گوشی‌ گلکسی J3 سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. این گوشی نمایشگر ۵ اینچی دارد و اندروید ۶.۰.۱ را اجرا می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در حال ساخت مدل جدید گوشی‌‌های هوشمند اقتصادی سری گلکسی جی خود است. هفته‌ی پیش گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت، گوشی‌ Galaxy J3 مدل ۲۰۱۷ برای انجام تست و ارزیابی وارد کشور هند شده است. اما در آن زمان جزئیات زیادی از این دستگاه در دسترس نبود ولی امروز این محصول در وب‌سایت بنجمارک گیک‌بنچ رویت شده و به همین دلیل یکسری از مشخصات آن را هم اکنون می‌دانیم. نتایج بدست آمده از این بنچمارک، یکسری از جزئیات مربوط به گلکسی جی ۷ سال ۲۰۱۷ را مشخص کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

گوشی‌هوشمند مورد اشاره دارای شناسه‌ی مدل SM-J327P بوده و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۴۳۰ است. هسته‌های چیپ‌ست یاد شده روی فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم شده و حافظه‌ی رم این محصول نیز ۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. بنا به اطلاعاتی که از گیک‌بنچ به دست آمده، گلکسی جی ۷ جدید سامسونگ به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا خواهد کرد. با توجه به گزارش‌های قبلی منتشر شده در مورد این گوشی، گفته شده که نمایشگر آن ابعاد ۵ اینچی خواهد داشت و ظرفیت باتری آن نیز ۲۶۰۰ میلی‌آمپری است. از آنجا که محصول مورد بحث یک دستگاه رده‌پایین از سری محصولات اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم که مشخصات فنی آن چندان چمشگیر باشد. در مورد قیمت و زمان معرفی این محصول هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته ولی رفته رفته با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصول، مسلما اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات