مک لارن آموزشگاه رانندگی برفی در مدار قطب شمال می‌سازد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌لارن اخیرا به جمع طرفداران رانندگی بر روی یخ اضافه شده است و طبق اخبار قرار است تا آموزشگاهی در قطب شمال برای همین منظور تاسیس کند.
تبلیغات

این روزها رانندگی روی یخ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با قرار دادن یک خودروی پرقدرت در شرایط برف و یخ، شما ضمن تجربه‌ کردن رانندگی در شرایط برفی، درس‌های با ارزشی را نیز از رانندگی در این محیط رویایی خواهید آموخت. کمپانی مک‌لارن اخیرا به جمع دوستداران این سبک اضافه شده است و قرار است به زودی محیطی را با نام Pure McLaren Arctic Experience برای رانندگی روی یخ با خودروهای خود در فنلاند ایجاد کند.

مک‌لارن با اعلام این خبر به جمع خودروسازانی چون لامبورگینی با آکادمی زمستانی، مرسدس بنز AMG با آموزشگاه رانندگی زمستانی و جگوار-لندرور با آموزشگاه رانندگی یخی کلاسیک، می‌پیوندد. از تاریخ پانزدهم ژانویه تا تاریخ سوم فوریه سال ۲۰۱۷، کمپانی مک‌لارن خودروی کوپه‌ی 570S خود را به قطب شمال خواهد آورد تا تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای دوستداران این سبک از رانندگی رقم بزند.

مکلارن-آموزشگاه رانندگی برفی

فضای اختصاص یافته به این پیست زمستانی چیزی در حدود ۳۶۰ کیلومتر است که در دل مدار قطب شمال امتداد می‌یابد و محیطی را فراهم می‌آورد که در آن شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود تا زیر نظر یک تیم حرفه‌ای از رانندگان، پشت فرمان خودروهای کمپانی مک‌لارن قرار گیرند. همچنین فعالیت‌های دیگری چون سورتمه‌سواری و سفرهای قطبی با استفاده از اسنوموبیل (Snowmobile) به همراه محل اقامتی شگفت‌انگیز برای افراد در نظر گرفته شده است.

مکلارن-آموزشگاه رانندگی برفی

اقامت در این مجموعه و استفاده از امکانات آن ارزان تمام نخواهد شد. قیمت پایه برای حضور در این رویداد برای هر نفر ۱۵۰۰۰ دلار خواهد بود. این مبلغ شامل هزینه‌های پرواز برای رسیدن به فنلاند نمی‌شود. پرداخت این هزینه امکاناتی را چون سه روز اقامت به همراه وعده‌های غذایی، حمل و نقل از فرودگاه و دو روز رانندگی در مسیرهای ترکیبی، شامل می شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات