قیمت ال جی وی 20 اعلام شد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی وی 20، پرچم دار جدید ال جی، ماه پیش معرفی شد. این دستگاه، اولین گوشی عرضه شده به بازار است که بر مبنای اندروید نوقا است.
تبلیغات

ماه پیش بود که ال‌جی وی ۲۰ معرفی شد. این گوشی مجهز به اندروید نوقا بوده و از مواد مقاوم و قدرتمند ساخته شده است و نسبت به نسل‌های قبلی گوشی‌های ال‌جی، طرحی محافظه‌کارانه دارد. این روزها وی ۲۰ برای ارائه به بازار در ۲۸ اکتبر آماده می‌شود و در هنگام ارائه این گوشی به بازار، قیمت خرده فروشی آن ۷۶۹ دلار خواهد بود.

این قیمت را صفحه پیش‌فروش سایت T-Mobiles ارائه داده است. بنابراین ممکن است این قیمت بر اساس بعد مسافت، هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های حمل و نقل و فروش تغییر کند.

وی ۲۰ دارای یک نمایشگر ۵/۷ اینچی کواد اچ‌دی (QHD) به عنوان نمایشگر اصلی (بعلاوه یک نمایشگر ثانویه برای اعلان‌ها) است. پردازنده این گوشی، اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی دارای دوربین دوگانه در پشت است که یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده را با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ثانویه شامل می‌شود. این دستگاه، اولین گوشی ارائه شده به بازار است که بر مبنای اندروید نوقا است. با در نظر گرفتن پایین‌ترین قیمت برای وی ۲۰، تقریبا می‌توان آن را معادل آیفون ۷ دانست.

از سوی دیگر، گوگل پیکسل نیز مشخصاتی قابل مقایسه با ال‌جی وی ۲۰ دارد. وی ۲۰ تقریبا ۱۲۰ دلار گران‌تر از گوگل‌پیکسل است. در هر صورت، انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت ۷۶۹ دلار به بازار ارائه شود. نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست؟ آیا شما گوشی وی ۲۰ را به آیفون ۷ یا گوگل‌پیکسل ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات