آی او اس 10.0.3 برای آیفون 7 و 7 پلاس منتشر شد

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آپدیت iOS 10.0.3 برای حل مشکلات شبکه‌ای آیفون 7 و 7 پلاس منتشر شد.
تبلیغات

آپدیت iOS 10 حدود ۱ ماه است که برای دستگاه‌های اپل منتشر شده اما در این فاصله‌ی کوتاه اپل با ارائه‌ی دو آپدیت کوچک سعی کرده است مشکلات این سیستم عامل را تا حدودی بر طرف سازد.

با اینکه طی روز‌های آینده شاهد عرضه‌ی ای او اس 10.1 خواهیم بود اما تا آن زمان، اپل بروزرسانی۱۰.۰.۳ را برای حل مشکلات گوشی‌های آیفون 7 و7 پلاس عرضه کرد.

ظاهراً تعدادی از کاربران با مشکلات شبکه‌ای تلفن مواجه شده بودند، این گزارشات بیشتر در آمریکا و استفاده کنندگان اپراتور Verizion آن را اعلام کرده‌اند.

تغییر شبکه‌ی LTE به 3G، کاهش سرعت، قطع شدن اتصال به شبکه‌ی موبایل از جمله مشکلاتی است که کاربران به طور مشخص گزارش کرده‌اند.

البته پس از این موارد مشخص شد که برخی مشترکین اپراتور AT&T نیز از ایراداتی مشابه، شکایت دارند. بر اساس اخبار سایت بلومبرگ این موارد در کشور چین نیز گزارش شده است.

در لیست تغییرات این آپدیت که اپل آن را منتشر کرده است صحبتی از کشور یا اپراتور خاصی به میان نیامده و تنها به حل  مشکلات شبکه‌ای موبایل در گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس اشاره شده است.

ظاهراً این مشکلات تنها مختص به سری آیفون ۷ بوده چرا که گزارشاتی از چنین مواردی برای مدل‌های قبلی آیفون و آیپد به ثبت نرسیده است.

پیشتر اپل آپدیت ای او اس 10.0.2 را برای رفع مشکلات اتصال به هدفون وایرلس AirPod منتشر کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات