گوشی بلک بری مرکوری در بنچمارک رویت شد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری در حال ساخت گوشی میان‌رده‌ای با نام مرکوری است که از مشخصات سخت‌افزاری متوسط و سیستم‌عامل اندروید 7.0 بهره می‌برد.
تبلیغات

با وجود اینکه کمپانی کانادایی بلک‌بری هنوز از گوشی DTEK60 رونمایی نکرده، اما به نظر می‌رسد محصول دیگری که از برند این کمپانی برخوردار بوده در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

محصول جدید بلک‌بری دارای شماره مدل BBB100-1 بوده و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند آن را در بین محصولات میان‌رده قرار می‌دهد.

جدا از اینکه گوشی رویت شده در بنچمارک قرار است از نام برند بلک‌بری برخوردار باشد مزیت دیگری که مرکوری خواهد داشت مبتنی بودن آن بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.

با در نظر گرفتن اینکه در حال حاضر تنها دو گوشی پیکسل گوگل و ال جی وی 20 مجهز به آخرین سیستم‌عامل اندروید هستند مبتنی بودن یک گوشی میان‌رده به اندروید 7.0 نوقا می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند تلفن هوشمند خود را تعویض کنند گزینه مناسبی باشد.

محصول جدید بلک‌بری که فعلا با نام مرکوری شناخته می‌شود، مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۶۲۵ بوده و همچنین از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری بلک‌بری مرکوری می‌توان به نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی (720p) اشاره کرد. با در نظر گرفتن صفحه کوچکی که این گوشی خواهد داشت احتمال بهره بردن از صفحه کیبورد بالاتر می‌رود.

بلک‌بری مرکوری دارای باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و همچنین از یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از زمان رونمایی محصول جدید بلک‌بری در دست نیست.

گوشی بلکبری مرکوری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات