تماشا کنید: ۵ ویژگی برتر بی‌ام‌و G30 سری 5 جدید

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و سری ۵ جدید امکانات بسیاری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم پارک از طریق ریموت کنترل و سیستم تشخیص حرکات اشاره کرد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته بی‌ام‌و از G30 سری ۵ رونمایی کرد، این خودرو در طی مدت کوتاهی مورد ستایش افراد علاقه‌مند و خبرنگاران حوزه‌ی خودرو در سراسر دنیا قرار گرفت. با اینکه این خودرو یک مدل کاملا جدید محسوب می‌شود، اما در حقیقت ظاهر آن تکامل یافته‌ی آخرین نسل از بی‌ام‌و سری ۵ است و شباهت‌هایی به سری ۷ بی‌ام‌و پیدا کرده است. تکنولوژی‌های موجود در سری ۷ در ترکیب با جدیدترین پیشرانه‌ی بی‌ام‌و و زبان طراحی جدید، این خودروساز آلمانی را قادر ساخته تا یک سدان اسپرت سطح بالا را تولید نماید.

سیستم پارک از طریق ریموت کنترل، دید کامل اطراف، نمایش سه بعدی از راه دور، استفاده از آخرین نسل سیستم iDrive و سیستم تشخیص حرکت تنها بخشی از توانایی‌های نهفته در سری ۵ جدید است. ویژگی‌های دیگری نظیر نسخه‌ی هیبرید قابل شارژ با برق شهری، وزن سبک‌تر در کنار ایمنی بالاتر این سدان سایز متوسط را به بهترین نمونه‌ی موجود در بازار تبدیل خواهد کرد.

بی‌ام‌و سری ۵ ۲۰۱۷

فناوری‌های به‌کار رفته در این خودرو به طرز شگفت‌آوری زیاد است، تا حدی که فضاپیماهای فیلم جنگ ستارگان در مقابل آن قدیمی به نظر می‌رسند! این فناوری‌ها تنها محدود به افزایش توانایی‌های این خودرو نمی‌شوند و در بخش‌های مختلفی نظیر شاسی، سیستم تعلیق، فرمان‌پذیری و راحتی به چشم می‌خورند. به این ترتیب خودروی یاد شده احتمالا بهترین سری ۵ تولید شده تاکنون خواهد بود.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا برای آشنایی با پنج ویژگی برتر این مدل ویدیوی زیر را تماشا نمایید.

دانلود با کیفیت 360p / دانلود با کیفیت 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات