‌تعرفه‌ های جدید اینترنت و تلفن ثابت در قبوض مخابرات

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مخابرات ایران در قبض‌های دوره جدید خود، افزایش تعرفه تلفن ثابت و کاهش نرخ اینترنت را اعمال کرده است.
تبلیغات

داود زارعیان، معاون شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: «تعرفه‌های جدید تلفن ثابت و اینترنت طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در قبوض جدید مشترکان مخابرات اعمال شده است. کارکرد مشترکان در قبوض اول مرداد تا اول مهر ۹۵ با در نظر گرفتن تعرفه‌های جدید، محاسبه شده است.»

به گفته زارعیان، در قبوض جدید مشترکان، تعرفه تماس شهری درون استانی از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال به ازای هر دقیقه محاسبه شده و هزینه حداقل کارکرد شهری به ازای هر دوره مبلغ ۲۹۷۰ تومان آمده است. میزان حداقل تماس برای هر تلفن روستایی، ۲۰۰ دقیقه و برای هر تلفن شهری ۳۳۰ دقیقه است که در قبوض شهری حدود ۲۹۷۰ تومان به ازای یک دوره دو ماهه می‌شود.

معاون مخابرات ایران در مورد اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت در قبوض گفت: «کاهش تعرفه اینترنت برای مشترکان اینترنت حجمی مخابرات اعمال شده است. بر این اساس هم اکنون مشترکان اینترنت حجمی مخابرات تا ۶۷ درصد پایین‌تر از تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هزینه پرداخت می‌کنند.»

او افزود: «بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت یک‌ساله ۱۶۴ هزار تومان قیمت دارد؛ در حالی که هم اکنون مخابرات اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی را ۹۰ هزار تومان محاسبه می‌کند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات