نوبیا زد 11 مینی اس تاییدیه تنا چین را دریافت کرد

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوبیا زد 11 مینی اس ساخت شرکت ZTE که قرار است امروز معرفی شود، از سازمان تنا چین تاییدیه دریافت کرد.
تبلیغات

کمپانی چینی زد‌تی‌ئی قرار است امروز، ۲۶ مهر (۱۷ اکتبر) در شهر پکن چین کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و احتمال می‌رود در این کنفرانس از گوشی نوبیا زد 11 مینی اس رونمایی شود. این تلفن هوشمند در سایت تنا نیز قرار گرفته که به معنی کسب مجوز برای عرضه در کشور چین است.

اطلاعات قرار گرفته روی سایت تنا اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید نوبیا ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند شباهت بسیاری از نظر طراحی به نوبیا زد 11 دارد و از نمایشگری با صفحه ۲.۵ بعدی بهره می‌برد.

مانند نوبیا زد 11، مدل مینی نیز دارای دکمه هوم گرد بوده، اما طراحی آنتن این گوشی بیشتر به آنچه در آیفون 7 و میزو پرو 6 دیده بودیم شبیه است. در بخش پشتی نوبیا زد 11 مینی اس دوربین اصلی گوشی در بالا سمت چپ قرار دارد و همچنین حسگر اسکنر اثر انگشت کمی با اختلاف در زیر آن قرار گرفته است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، نوبیا زد 11 مینی اس دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی 1080p است و از ابعاد ۱۴۶ در ۷۲.۱۴ در ۸.۱ میلی‌متر بهره می‌برد. این گوشی تنها ۱۶۰ گرم وزن دارد و در رنگ‌بندی‌های طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

علاوه ‌بر این مشخصات، نوبیا زد 11 مینی اس دارای باتری با ظرفیت ۲۹۳۰ میلی‌آمپرساعت است و در زیر قاب آن یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز قرار دارد. البته احتمال می‌رود که تراشه استفاده شده در این گوشی، اسنپدراگون ۶۲۵ باشد. محصول جدید نوبیا دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود.

همانطور که از تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید در نوبیا زد 11 مینی اس قرار است از دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی بهره ببرد. انتظار می‌رود این گوشی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو است امروز رونمایی شود.

نوبیا زد 11 مینی اس
نوبیا زد 11 مینی اس
نوبیا زد 11 مینی اس
نوبیا زد 11 مینی اس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات