تصاویر جدیدی از شیائومی می نوت 2 منتشر شد

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از شیائومی می نوت 2 منتشر شده است که میزان حاشیه بسیار کم نمایشگر این فبلت را نشان می‌دهد.
تبلیغات

از چندی پیش تصاویری از فبلت پرچم‌دار بعدی شیائومی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در طول هفته گذشته تصاویر منتشر شده از شیائومی می نوت 2 این محصول را در رنگ‌بندی‌های مختلف نمایش داد و حال در تصاویر جدید می‌توان مشاهده کرد که محصول شیائومی از حاشیه بسیار کمی در اطراف صفحه نمایشگر بهره می‌برد.

تصاویر جدید منتسب به شیائومی می نوت 2 در سایت چینی ویبو منتشر شده و اگر این تصاویر صحت داشته باشند به این معنی خواهد بود که نمایشگر پرچم‌دار بعدی شیائومی از حاشیه بسیار کمی برخوردار است اما نکته دیگری که جلب‌توجه می‌کند این است که خبری از دوربین جلو، حسگر نور محیط و بلندگوهای مخصوص مکالمه در بالای صفحه نمایشگر نیست.

اگر به تصاویر منتشر شده نگاهی بیندازید مشاهده خواهید کرد که حسگر و دوربین جلو که اصولا در بالای صفحه نمایشگر قرار می‌گیرند از این فبلت حذف شده‌اند. همین امر سبب می‌شود تا صحت تصاویر منتشر شده زیر سوال برود یا در تئوری دیگر ممکن است که این تصاویر منتشر شده مربوط به یک دستگاه متفاوت باشد که توسط شیائومی در حال توسعه است. متاسفانه تصاویر منتشر شده اطلاعات بیشتری را ارائه نمی‌دهند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، آنچه به لطف اخبار منتشر شده قبلی در دست است، اینکه شیائومی می نوت 2 قرار است از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD آمولد استفاده کند و رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. انتظار می‌رود که در این فبلت از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ ساخت کوالکام استفاده شود که بر پایه معماری ۶۴ بیتی ساخته شده و روی آن، پردازنده ۴ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قرار گرفته است.

در پشت این فبلت دو دوربین به‌صورت عمودی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود شیائومی می نوت 2 مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم نیز بوده و در ظرفیت‌های مختلفی از حافظه داخلی عرضه شود. این در حالی است که از نظر نرم‌افزاری احتمالا از سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو در این محصول استفاده شود که روی آن رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 8 سوار خواهد شد.

اگرچه ممکن است سیستم‌عامل مدنظر شیائومی برای محصول جدید خود اندروید 7.0 باشد اما در حال حاضر اطلاعاتی برای تایید این گفته‌ها منتشر نشده است. در آخر باید گفت که با توجه به اخبار منتشر شده انتظار می‌رود که قیمت می نوت 2 حدود ۴۰۰۰ یوان چین (۶۰۰ دلار آمریکا) بوده و این فبلت قدرتمند اواخر ماه اکتبر رونمایی شود.

شیائومی می نوت 2
شیائومی می نوت 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات