فروشگاه Exo افتتاح شد؛ ویترینی از هر آنچه یک گیمر به آن احتیاج دارد

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی Exo افتتاح شد. در این فروشگاه می‌توانید کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، هدست‌ها،کیبوردها و ماوس‌های حرفه‌ای مخصوص بازی را با قیمت مناسب خریداری کنید.
تبلیغات

هرچه در دنیای بازی‌های ویدیویی پیش می‌رویم، تکنولوژی به کار رفته در ابزار مخصوص بازی هم پیشرفت می‌کند. این روند رو به جلو آنقدر سریع پیش می‌رود که هر روز شاهد محصولات چشمگیری از کمپانی‌های مطرح دنیا هستیم. 

فروشگاه مخصوص بازی‌های ویدیویی Exo مکانی مناسب برای حرفه‌ای‌ها و خرید کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آنها با قیمت مناسب است. در این فروشگاه می‌توانید بین آرشیو کاملی از محصولات کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند ریزر،لاجیتک و همینطور کنسول‌های بازی روز دنیا با قیمتی مناسب، محصول خود را انتخاب کنید. 

اما یکی از مواردی که همیشه مورد نگرانی گیمرها بوده، اطمینان از اصالت محصولات گیمینگ و کارکرد مناسب آن‌ها است. اینجا است که اگزو با آغاز به کار خود می‌تواند خیال گیمرهای ایرانی را از بابت یک خرید مطمئن چه از نظر قیمت و چه از نظر تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر راحت کند. 

فروشگاه اینترنتی اگزو یک خرید راحت و سریع را برای شما رقم خواهد زد، جایی که می‌توانید از خرید کردن ابزار مخصوص گیمرها، نهایت لذت را ببرید. 

برخی پیشنهادهای ویژه‌ی این فروشگاه به شرح زیر هستند:

برای شروع ماجراجویی‌تان در خرید اقلام مخصوص بازی، به فروشگاه Exo مراجعه کنید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات