تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی Meri منتشر شد

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی‌ شیائومی مری (Xiaomi Meri) منتشر شده است. گفته می‌شود این محصول اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، چند عکس از گوشی‌هوشمندی که گفته می‌شد شیائومی Mi 5c نام دارد، در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد. اما امروز تصاویر بیشتری از این محصول در دسترس قرار گرفته که با توجه به آن‌ها می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه بدست آورد. اولین مورد اینکه تصاویر یاد شده مربوط به گوشی Mi 5c نیست. گوشی‌هوشمندی که در تصاویر هفته‌ی گذشته و نیز عکس‌های جدید مشاهده می‌کنید Xiaomi Meri نام دارد و در حال حاضر یکسری از مشخصات فنی آن نیز اعلام شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این محصول و نیز تصاویر مورد اشاره داشته باشیم.

گوشی شیائومی مری، از نمایشگری به ابعاد ۵.۱ اینچ بهره می‌برد ولی رزولوشن آن هنوز مشخص نشده است. گفته می‌شود که پردازنده‌ی این دستگاه هشت هسته‌ای خواهد بود و فرکانس کاری هسته‌ها نیز روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. حافظه‌ی رم گوشی‌هوشمند مورد بحث نیز ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده‌ است. سیستم‌عامل پیش‌فرض شیائومی مری نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود. در حال حاضر سایر جزئیات این دستگاه را نمی‌دانیم.

در زیر می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر گوشی‌هوشمند شیائومی مری را مشاهده کنید. گفته می‌شود که این محصول اواخر ماه جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات