لایکا از دوربین ۱۵۰۰۰ دلاری M-P Grip با روکش راکت پینگ پنگ رونمایی کرد

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لایکا دوربین جدیدی با نام M-P (Type) Grip معرفی کرده که بخش رویی آن از پوشش مورد استفاده در راکت‌های پینگ پنگ پوشیده شده است.
تبلیغات

لایکا دوربین جدیدی را از سری M خود معرفی کرده که روی آن پوششی قرار گرفته که می‌توان روی راکت‌های پینگ پنگ نیز آن را مشاهده کرد. این پوشش برای گریپ بهتر یا به بیان بهتر دستگیری بهتر دوربین مورد استفاده قرار گرفته است. نسخه‌ی مخصوص M-P Grip با همکاری رالف ساشس که یکی از عکاسان حرفه‌ای لایکا است، طراحی شده و در تعداد محدودی راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده از این دوربین تنها ۷۹ دستگاه تولید خواهد شد و قیمت در نظر گرفته شده برای هر دستگاه نیز ۱۵٫۰۰۰ دلار است. این دوربین در نوامبر سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

اما محدود بودن این مدل تنها ویژگی آن نیست. شاخص‌ترین ویژگی ظاهری این دوربین، پوشش آن است که دستگیری آن را از طریق پرزهای پلاستیکی بسیار تسهیل کرده است.

ساشس در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

من از فرصت ایجاد شده برای طراحی محدد ظاهر این دوربین هیجان زده شدم، بطوریکه قابلیت جدید کاربری این دوربین را بسیار افزایش داده است. استفاده از ماده‌ای که پیش از این در دوربین‌ها مورد استفاده قرار نگرفته، جلوه‌ای خاص را به این محصول بخشیده است.

این دوربین در کنار بدنه‌ی بسیار زیبا و خاص با یک لنز ۳۵ میلی‌متری Summilux-M با دیافراگم f/۱.۴ از نوع ASPH همراه شده است. همچنین باید به فلاش SF 40 و بند مخصوص اشاره کرد که همگی در یک بسته‌بندی مشکی رنگ قرار گرفته‌اند.

همانطور که اشاره کردیم این دوربین از نوامبر سال جاری با قیمت ۱۴٫۹۵۰ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر این دوربین خاص را مشاهده کنید.

دوربین M-P Grip

نظر شما در مورد دوربین لایکا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات