عرضه ماوس مجهز به اسکنر اثرانگشت برای ورود به حساب‌ کاربری

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
Tt eSports موفق به ساخت ماوس گیمینگ مجهز به حسگر اسکنر اثرانگشت شده است که به کاربران اجازه دسترسی به حساب‌های کاربری را می‌دهد.
تبلیغات

استفاده از حسگر اسکنر اثرانگشت در ماوس‌ها، اقدام تازه‌ای نیست و محصولاتی وجود دارند که از این ویژگی بهره می‌برند اما از چند سال پیش اکثر این محصولات از مدل بهینه‌شده‌ای برخوردار نبوده‌اند.

به تازگی کمپانی Tt eSports با اعمال تغییراتی جالب توانسته ماوس گیمینگ زیبایی بسازد که در کنار ظاهر و طراحی فوق‌العاده، از امکاناتی مانند حسگر اسکنر اثرانگشت نیز بهره می‌برد.

این حسگر که به‌صورت درون ساختی در ماوس جدید Tt eSports قرار گرفته به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن به حساب کاربری خود وارد شود. همچنین می‌توان روی فولدرهای موجود در کامپیوتر نیز تغییراتی اعمال کرد که برای گشودن آنها نیاز به تایید اثرانگشت کاربر باشد.

ماوس جدید کمپانی Tt eSports که Black FP نام دارد از حسگری بهره می‌برد که تاییدیه FIDO را دریافت کرده است. بنابراین ملزومات برای رمزگذاری و اقدامات امنیتی را دارا است. این ماوس می‌تواند تا ۴ پروفایل برنامه‌ریزی شده و به ۵۷۰۰ DPI (نقطه در اینچ) برسد.

زمان پاسخگویی ماوس Black FP تنها یک میلی‌ثانیه بوده و همچنین IPS آن به ۱۵۰ می‌رسد. گفته شده که این ماوس ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت که البته کمی گران به نظر می‌رسد اما وجود حسگر اسکنر اثرانگشت و مشخصاتی که Black FP دارد می‌تواند برای گیمرها وسوسه کننده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات