مک لارن دپارتمان های شخصی سازی و موتوراسپورت را ادغام می‌کند

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی خودروسازی مک‌لارن، بخش عملیات شخصی‌سازی ویژه‌ی مک‌لارن را با قسمت مسابقه‌ای جی‌تی موتوراسپورت مک‌لارن ادغام کرده است.
تبلیغات

کمپانی خودروسازی مک‌لارن، بخش عملیات شخصی‌سازی ویژه‌ی مک‌لارن را با قسمت مسابقه‌ای جی‌تی موتوراسپورت مک‌لارن ادغام کرده است. مدیرعامل پیشین کاترهام یعنی انصار علی، ریاست بخش‌های ادغام شده را به عهده می‌گیرد. او در ماه مارس وارد مک‌لارن شد و بر تولید و ارائه‌ی خودروهای مسابقه‌ای همچون 570S GT4 و 570S Sprint نظارت داشته است. زومیت در ادامه به شرح مزایای این ادغام می‌پردازد.

علاوه بر کاهش هزینه‌ها، ادغام این دو بخش با ارائه‌ی محصولاتِ مناسب نیازهای مشتریان هر دو قسمت، به تشکیل همکاری‌های متقابل کمک می‌کند. برای مثال، کسی که در بخش تیم‌های مسابقه‌ای سوار بر اتومبیل‌های مسابقه‌ای مک‌لارن می‌شود ممکن است دوست داشته باشد خودرو جاده‌ای مک‌لارن خود را شخصی‌سازی کند.

همچنین در راستای ساده‌سازی بیش‌تر عملیات مک‌لارن، بخش‌های ادغام شده با دپارتمان بازاریابی و فروش جهانی مک‌لارن یکپارچه می‌شوند تا بیش‌تر به مشتریان و فروشندگان نزدیک شوند. این امر همچنین موجب می‌شود تمامی نواحی درآمدزای کمپانی خودروساز مک‌لارن زیر یک سقف قرار گیرند.

مدیر دپارتمان بازاریابی و فروش جهانی مک‌لارن، جولیون نش در اظهارنظری بیان کرده است:

ادغام دفتر ویژه‌ی مک‌لارن با موتوراسپورت دو بخش از کمپانی را گردهم آورده که پیشنهادات بسیار سفارشی و محدود را برای مشتریان خاص خود طراحی و ارائه می‌کنند. یکپارچه‌سازی این واحد ادغام شده با واحد بازاریابی و فروش جهانی یک گام منطقی به نظر می‌آید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات