طرفداران سرسخت سامسونگ حاضر به بازگرداندن گلکسی نوت 7 نیستند

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد طرفداران سرسخت سامسونگ حاضر به بازگرداندن گوشی Note 7 به نمایندگی‌ها نیستند.
تبلیغات

تقریباً اکثر مردم و حتی افرادی که تمایل چندانی به دنیا موبایل و تکنولوژی ندارند از تراژدی پیش آمده برای سامسونگ و گلکسی نوت 7 با خبر شده‌اند.

پرچمداری که از زمان عرضه تا پایان چرخه‌ی تولیدش تنها ۳ ماه میهمان فروشگاه‌ها و علاقمندان بود. این گوشی فوق العاده که بسیاری آن را عامل موفقیت بیش از پیش سامسونگ قلمداد می‌کردند به یک شکست عظیم تجاری برای این کمپانی مبدل شد.

انفجار مکرر نوت ۷ در نقاط مختلف دنیا حتی در مدل‌های رفع اشکال شده، مشکلات متعدد امنیتی و محدودیت در استفاده این گوشی در امکان مختلف سرانجام باعث شد تا پرونده‌ی سری هفتم نوت با پایان دادن به چرخه‌ی تولید این گوشی در ماه سپتامبر بسته شود.

سامسونگ پس از اعلام رسمی توقف تولید نوت ۷ از کاربرانی که همچنان این گوشی را در اختیار دارند خواست تا با بازگرداندن آن به نمایندگی‌های تعیین شده پول خود را دریافت کنند. اما بنا به گزارش سایت CNET ظاهرا برخی از طرفداران سر سخت گوشی‌های سامسونگ حاضر به همکاری نیستند و نمی‌خواهند گوشی‌های خود را با اینکه خطر انفجار و اسیب دیدگی آنها را تهدید می‌کند، بازگردانند.

یکی از افرادی که نسخه‌ی اصلاح شده این گوشی را دریافت کرده به این سایت گفته است:

تمامی دوستانم به دلیل اتفاقات پیش آمده با من شوخی می‌کنند و در فیسبوک برایم شکلک‌های تمسخر آمیز می‌فرستند، من نگران مشکلات و خطرات این گوشی نیستم.

فرد دیگری نیز در این باره می‌گوید:

داشتن نوت ۷ همانند داشتن یک Surface Pro کوچک در جیب شماست، من عاشق صفحه‌ی نمایش خمیده و بزرگ نوت ۷ هستم و ساده بگویم نمی‌توانم به جای چنین گوشی از یک موبایل ضعیف‌تر استفاده کنم.

تمامی این گفته‌ها و توییت‌های مختلف در خصوص بازنگرداندن نوت 7 در حالی‌ است که انفجار این گوشی منجر به بیمارستانی شدن برخی از کاربران و آتش گرفتن چندین ماشین طی روز‌های گذشته شده است و این خطر همچنان وجود دارد که مابقی نوت‌ ۷‌ های موجود نیز به چنین سرانجامی دچار شوند.

از همین رو سامسونگ برای امنیت بیشتر و ارزش نهادن به مشتریانش خط تولید این گوشی را متوقف کرد و از آنها خواسته است تا با تحویل گوشی خود مبلغ آن یا جایگزین دیگری را دریافت کنند.

اتفاقات پیش آمده ضربه‌ی سنگینی به سهام شرکت سامسونگ وارد آورد و مشخص نیست که این کمپانی برای جبران ضرر مالی و برطرف کردن اعتماد از دست رفته‌ی مشتریانش چه نقشه و برنامه‌ای را در سر می‌پروراند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات