تصاویر واقعی از طرح اولیه گوشی شیائومی با نمایشگر منعطف رویت شد

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شیائومی در حال کار روی طرح‌ اولیه‌ی گوشی‌هوشمندی است که از صفحه‌نمایش منعطف بهره می‌برد.
تبلیغات

با توجه به تصاویر رندر گوشی‌های هوشمند تاشو که از نمایشگرهای منعطف بهره می‌برند، به نظر می‌رسد آینده متعلق به این نوع محصولات باشد. اخیرا پتنت‌هایی از کمپانی سامسونگ منتشر شده که مربوط به یک گوشی‌هوشمند تاشو بود و احتمالا به یاد دارید که شرکت لنوو هم دقیقا پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA امسال در برلین، تبلیغاتی از گوشی‌هوشمند تاشو منتشر کرد. بسیاری بر این باور بوند که لنوو از این محصول در نمایشگاه ایفا رونمایی خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد.

بد نیست اشاره کنیم که قبلا طرح‌های اولیه‌ای از گوشی‌هایی با نمایشگر منعطف از شرکت اوپو هم منتشر شده بود. حال تصاویر رندر جدیدی از طرح اولیه‌ی یک گوشی‌هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش تاشو از شرکت شیائومی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

گوشی تاشو شیائومی

طرح اولیه‌ی گوشی‌هوشمند شیائومی به تازگی در وب‌سایت Baidu رویت شده که می‌توانید این محصول را در تصویر رندر جداگانه، یکی را در بالا و دیگری را در ابتدای این مطلب مشاهده کنید. این گوشی از نمایشگری منعطف استفاده می‌کند که می‌توان آن را به سمت بالا، پایین و نیز چپ و راست خم کرد. در تصاویر منتشر شده از این دستگاه نشانه‌ای از یک تصویر فوتوشاپی دیده نمی‌شود و به همین دلیل شاید بتوان صحت این رندرها را تایید کرد. اما با این وجود نمی‌توان گفت که به زودی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. از جمله مشکلاتی که برای استفاده از نمایشگرهای تاشو وجود دارد، می‌توان به سختی تولید انبوه آن و نیز هزینه‌ی تمام شده‌ی محصول نهایی اشاره کرد. در حال حاضر فقط نمونه‌هایی از نمایشگرهای خمیده و نیز گوشی‌هایی با حاشیه‌ی بسیار کم معرفی و به بازار عرضه شده‌اند و فعلا هیچ شرکتی گوشی تاشو مشابه با آنچه در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید را رسما معرفی نکرده است.

در هرحال، نمایشگر محصول تاشو‌ی شیائومی بسیار زیبا است و به نظر می‌رسد که رنگ‌های تولید شده توسط آن نیز بسیار پرطراوت و شاد و نیز شارپ هستند. امیدواریم گوشی‌هوشمند می‌نوت ۲ نیز یکی از با کیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های موجود را ارائه دهد. البته باید گفت که انتظار نمی‌رود این محصول به نمایشگری منعطف مجهز شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند تاشو با نمایشگرهای منعطف چیست؟ آیا این محصولات به زودی روانه‌ی بازار خواهند شد و آیا واقعا آینده متعلق به چنین دستگاه‌هایی است؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات