وان پلاس تایید کرد: گوشی وان پلاس 3 همچنان تولید می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی وان‌پلاس به همه‌ی علاقمندان به خرید گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ اطمینان خاطر داد که این محصول همچنان تولید خواهد شد.
تبلیغات

زمانی که در سال ۲۰۱۴ شرکت وان‌پلاس اولین محصول خود موسوم به وان‌پلاس وان را معرفی کرد، یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین نکاتی که در مورد این گوشی‌هوشمند وجود داشت، این بود که کمپانی یاد شده برای سفارش و خرید آن از کاربران دعوت‌نامه درخواست می‌کرد. دلیل ایجاد سیستم‌ دعوت‌نامه‌ای این بود که وان‌پلاس اطمینان حاصل کند که از پس تولید تمام تقاضاهای دریافتی خود برآید و البته چنین وضیعتی برای یک استارتاپ جدید مثل شرکت مورد بحث، منطقی به نظر می‌رسد. در نهایت شرکت وان‌پلان سیستم دعوت‌نامه‌ای نه چندان خوشایند خود را در ماه ژوئن از میان برداشت که این رویداد با معرفی گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ مصادف شد. اما با وجود اینکه مشتریان و طرفداران این برند از شنیدن خبر حذف سیستم‌ دعوت‌نامه‌ای بسیار هیجان‌زده شده بودند، این اقدام در واقع باعث شد تا مشکلاتی برای شرکت مورد اشاره به وجود بیاید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد جزئیات مشکل یاد شده صحبت کنیم.

افرادی که به تازگی گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ را از کمپانی یاد شده سفارش داده‌اند اعلام کرده‌اند که پس از ثبت درخواست خرید خود، بین ۳ تا ۴ هفته زمان برده تا این محصول برای آن‌ها ارسال شود. بنابراین مشخصا یک مشکل در وان‌پلاس وجود دارد که باید آن را حل کند. از جمله دلایلی که در تاخیر کمپانی وان‌پلاس در تحویل گوشی‌هوشمند مورد بحث تاثیر دارد می‌توان به میزان بالای تقاضا برای پنل‌های AMOLED اشاره کرد. دلیل دیگری که برای این وضعیت بیان شده، این است که گفته می‌شود شرکت مورد اشاره به منظور ایجاد شرایط مناسب برای تولید نسل جدید وان‌پلاس ۳، که مشخصاتی نسبتا بهتر از این محصول دارد، تصمیم گرفته تا تولید این پرچمدار را به طور کامل متوقف سازد.

وب‌سایت Android Authority در مورد این شایعات از شرکت وان‌پلاس سوالاتی پرسیده و Carl Pei مدیر‌عامل این کمپانی، در پاسخ به سوالات مطرح شده گفته است: «شرکت ما همچنان گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ را تولید کرده و آن را به فروش می‌رساند.» وی همچنین این موضوع را تایید کرده که تاخیر یک ماهه در ارسال این گوشی‌هوشمند به خریداران، به دلیل تقاضای بسیار زیادی است که برای پنل‌های AMOLED وجود دارد. علاوه بر این Pei در مورد پنل‌های LCD نیز صحبت‌هایی کرده است. اگرچه نمایشگرهای AMOLED رنگ‌های اشباع‌شده‌تری را ارائه کرده و رنگ سیاه را هم با عمق بیشتری نسبت به پنل‌های LCD نمایش می‌دهد، اما تغییر نوع نمایشگر وان‌پلاس ۳ به این پنل‌های جدید، به منظور جبران تاخیر در تحویل این محصول که هم اکنون گریبان‌گیر مشتریان شده، منطقی به نظر می‌رسد.

درحالیکه بسیاری بر این باورند که گوشی‌هوشمند جدید وان‌پلاس ۳ پلاس اواخر سال جاری معرفی خواهد شد، اما با توجه به پاسخ Pei، نمی‌توان این مورد را به راحتی قبول کرد.

اگر شرکت وان‌پلاس تصمیم بگیرد تا به جای صفحه‌نمایش‌های AMOLED از نمایشگر LCD در گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ استفاده کند، این موضوع بر تصمیم کاربران برای خرید این محصول تاثیر خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در این مورد در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات