نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج رویت شد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در رنگ آبی جدیدی رویت شده که احتمالا این مدل در ابتدا توسط اپراتور Verizon به مشتریان عرضه خواهد شد.
تبلیغات

چند ماه پیش، سامسونگ در زمان معرفی گلکسی نوت ۷ از مدل آبی رنگ (Blue Coral) این محصول نیز پرده برداشت. این رنگ توانست توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و به همین دلیل بسیاری از مشتریان نوت ۷ ترجیح دادند تا رنگ آبی فبلت یاد شده را خریداری کنند. اما حالا که رسما با پایان دوران گلکسی نوت ۷ مواجه شده‌ایم و دارندگان این محصول نیز مجبور به پس دادن آن هستند. همانطور که در زومیت هم به اطلاع شما رساندیم سامسونگ تصمیم گرفته تا با تمرکز بیشتر بر روی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج و افزایش تولید این دو محصول، ضررهای وارد شده‌ی ناشی از مشکلات نوت ۷ را تا جدی جبران کند. از آنجا که بازاریابی مجدد برای فروش بیشتر گلکسی اس ۷ که تا کنون هم عملکرد خوبی در بازار از خود نشان داده سخت است و نیز با توجه به اینکه نسل جدیدی این محصول تا چند ماه آینده معرفی خواهد شد، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس ۷ اج را در رنگ آبی نیز عرضه کند تا افراد بیشتری به خرید این دستگاه ترغیب شوند.

تصویری که در بالای این مطلب مشاهده می‌کنید، نمای پشتی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ را نشان می‌دهد که در رنگ زیبای آبی مرجانی تولید شده است. علاوه بر این می‌توان برند اپراتور Verizon را هم در این عکس مشاهده کرد. بنا به اعلام گزارشی که از ویتنام بدست آمده، مدل آبی رنگ اس ۷ اج ابتدا توسط اپراتور یاد شده و در کشور آمریکا به فروش خواهد رسید و سپس شاهد عرضه‌ی این محصول در سایر نقاط جهان نیز خواهیم بود. رنگ آبی مرجانی یکی از گزینه‌هایی محسوب می‌شود که سامسونگ فقط برای مشتریان گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته بود. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط وب‌سایت SamMobile مشخص شده بود که ۵۰ درصد از کسانی که به خرید فبلت گلکسی نوت ۷ علاقمند بودند، ترجیح داده‌اند که رنگ آبی آن را خریداری کنند. بدین ترتیب شاید عرضه‌ی مدل آبی رنگ گلکسی اس ۷ اج بتواند به فروش بیشتر این محصول کمک کند.

هنوز مشخص نیست که این مدل جدید چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و اگر قرار بر این باشد که به زودی شاهد رونمایی از مدل آبی مرجانی گلکسی اس ۷ اج باشیم، طی روزهای آینده احتمالا تصاویر و جزئیات بیشتری در این مورد در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات