مشخصات گوشی شارپ FS8005 در بنچمارک GFXBench رویت شد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شارپ قصد دارد گوشی جدیدی به نام FS8005 را مجهز به اندروید 7 معرفی کند.
تبلیغات

کمپانی ژاپنی شارپ، گهگاه گوشی‌های هوشمند جذابی را معرفی می‌کند. به تازگی مشخصات گوشی جدیدی از این شرکت به نام FS8005 در بنچمارک GFXBench رویت شده که نشان می‌دهد این محصول از اندروید ۷ نوقا بهره می‌برد.

هنوز تعداد دستگاه‌هایی که همراه با اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شوند خیلی زیاد نیست ولی تا پایان سال جاری و سال آینده‌ی میلادی باید منتظر معرفی محصولات بیشتر با آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید باشیم. یکی از این گوشی‌های جدید محصول کمپانی ژاپنی شارپ است که با شماره مدل FS8005 شناخته می‌شود و به تازگی مشخصات این محصول در وب‌سایت بنچمارک GFXBench رویت شده است. انتظار می‌رود اگر تولید این گوشی قطعی باشد، همچون گذشته تنها در بازار ژاپن عرضه شود.

براساس مشخصات منتشر شده در این بنچمارک، گوشی جدید شارپ از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل گوگل، یعنی اندروید ۷.۱ بهره می‌برد که تنها روی گوشی‌های پیکسل شاهد آنها بودیم. علاوه بر این FS8005 شارپ به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (به نوع نمایشگر اشاره‌ای نشده است)، پردازنده‌ی اسنپدراگون (به احتمال زیاد اسنپدراگون ۴۳۰) با هسته‌های ARM Cortex A53 و معماری ARMv8، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵، رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۷ یا ۸ مگاپیکسل مجهز شده است.

به میزان ظرفیت باتری، ابعاد محصول، دیگر مشخصات فنی و جزئیات گوشی FS8005 شارپ اشاره‌ای نشده است. به نظر می‌رسد زمان معرفی رسمی این گوشی نزدیک است و به زودی اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات