اپل در حال بررسی انفجار دو گوشی آیفون 6 اس پلاس است

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با اعلام خبر آیفون‌های انفجاری در هفته‌های گذشته، اپل در حال بررسی علل این انفجارها در دو مورد است.
تبلیغات

گوشی گلکسی نوت ۷ تنها موردی نبود که در هفته‌های اخیر خبر انفجارش سروصدای زیادی به راه انداخت. همان‌طور که پیش‌ازاین نوشتیم خبرهای زیادی در مورد انفجار آیفون‌ها هم به گوش می‌رسد. از انفجار آیفون ۷ پیش از تحویل گرفته تا انفجار در حال فیلم‌برداری. البته خبرهایی مبنی بر انفجار ۲ عدد آیفون ۶ اس پلاس هم به گوش رسیده است که یکی از آن‌ها در جیب یک دانشجو و سر کلاس منفجرشده است. به هر صورت بر اساس خبرها اپل در حال بررسی انفجار این ۲ گوشی آیفون ۶ اس پلاس است.

یکی از انفجارهای آیفون ۶ اس پلاس متعلق به ایوا استرادا بود که در نصفِ شب اتفاق افتاد. او در این رابطه گفته است: «اول صدای جلز و ولزی شنیدم سپس صدای انفجار و آتشی که از صفحه‌نمایش موبایل بیرون می‌آمد.» همسر خانم استرادا سریع وارد عمل شده و موبایل را به‌طرف ظرف‌شویی آشپزخانه که پر از آب بوده پرتاب کرد. آتش در حدی بوده که پایه‌های اپل واچ را بر روی میز به‌سرعت ذوب کرده است.

حادثه‌ی دیگری که تحت بررسی است مربوط به انفجار آیفون ۶ اس پلاس در جیب یک دانشجو و در وسط کلاس است. آیفون متعلق به هالواتی بوده که طبق گفته‌های او موبایل در جیبش و به شارژر هم متصل نبوده است.

بدون تردید این خبرها جلوه چندان مثبتی برای اپل نخواهند داشت. اما در این حین اپل کار چندان هوشمندانه‌ای انجام نداده است. وقتی خانم استرادا با اپل در مورد این مشکل تماس می‌گیرد آن‌ها به او پیشنهاد می‌دهند که یک شارژر جدید،۲ پایه برای اپل واچ و یک آیفون ۶ اس پلاس به او خواهند داد و اگر بخواهد می‌توانند آیفون ۷ به او بدهند اگر «مابه تفاوتش را پرداخت کند.» اپل به‌جای عذرخواهی و آرام کردن فردی که احتمال داشت از این انفجار آسیب جدی ببیند از او می‌خواهد برای ارتقای گوشی خود پول پرداخت کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات