AMD پردازنده های جدید سری Pro A را معرفی کرد

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی AMD از نسل جدید پردازنده‌های سری Pro A برای مصارف تجاری رونمایی کرد.
تبلیغات

شزکت ای‌ام‌دی در انجمن گفتگوی خود، نسل هفتم پردازنده‌های سری Pro A (که آن را با کد نام Bristol Ridge PRO می‌شناسیم) را برای مشتریان تجاری معرفی کرد. این پردازنده‌های جدید قدرت محاسباتی بیشتری داشته و عملکرد گرافیکی آنها نیز افزایش یافته است. افزون بر آن اشاره شد این پردازنده‌ها در مصرف انرژی بهینه‌تر عمل کرده و امنیت بسیار بیشتری را نیز برای کسب و کار مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات فراهم می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا با مشخصات این چیپ‌های جدید آشنا شوید.

نسل هفتم چیپ‌ست‌های AMD PRO در سه بخش عمده‌ در کسب‌و‌کارها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد:

  • اطمینان از اینکه اطلاعات حساس و نیز اپلیکیشن‌های مورد اطمینان، همچنان امن نگه داشته شوند که این کار با استفاده از تکنولوژی پردازش امن کمپانی ای‌ام‌دی فراهم می‌شود. این فناوری در واقع یک محیط سیستمی امن وسیع بوده که شامل متدهای امن ایزوله شده است و به منظور برقراری امنیت، محافظت از محتوا، امنیت اپلیکیشن‌ها و fTPM 2.0 یک راهکار مستقل بر مبنای سخت‌افزار را ارائه می‌کند.
  • پردازنده‌های جدید AMD Pro می‌توانند قدرت محاسباتی و گرافیکی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. این تراشه‌ی جدید نسبت به نسل ششم خود، تا ۱۴ درصد توان محاسباتی بالاتری داشته و نیز ۲۲ درصد در عملکرد گرافیکی بهتری از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این پردازنده‌های جدید AMD Pro از نظر مصرف انرژی تا ۳۲ درصد نسبت به نسل قبلی خود بهینه‌تر عمل می‌کنند.
  • ایجاد استانداردها و قابلیت‌های جدیدی که به دپارتمان‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا بتوانند سیستم‌های مختلف را به راحتی یکپارچه کرده و آن‌ها را مدیریت کنند. ساختار جدید AM4 کمپانی ای‌ام‌دی، یک پلتفرم پایدار و قابل ارتقا را ارائه می‌دهد.

شرکت مورد بحث علاوه بر نسل جدید پردازنده‌های سری Pro A خود، رایانه‌های شخصی جدید اچ‌پی و لنوو که از این تراشه‌ها بهره می‌برند را نیز معرفی کرده است. این محصولات کیفیت، کارایی و پایداری بسیار بالایی را به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر این، قابلیت‌های مربوط به صوت و ویدیو در این رایانه‌های شخصی بسیار قابل توجه بوده که به کسب‌وکارهای اجازه می‌دهد تا با بهره گرفتن از قابلیت مدیریت بالاتر و نیز بهره‌وری بیشتر، بتوانند با سرعت بیشتری به اهدف خود دست یابند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات