شیائومی گوشی Redmi 3S Plus را معرفی کرد؛ پردازنده هشت هسته‌ای و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی از جدیدترین گوشی خود به نام ردمی 3 اس پلاس رونمایی کرد.
تبلیغات

تاکنون کمپانی چینی شیائومی گوشی‌های مختلفی از سری ردمی 3 به نام‌های ردمی 3 نوت، ردمی 3 نوت پرو، ردمی 3 پرو و ردمی 3 اس را با مشخصات فنی مختلف رونمایی کرده است. امروز این شرکت گوشی دیگری به نام Redmi 3S Plus را نیز معرفی کرد.

این گوشی شباهت‌های زیادی با ردمی 3 اس دارد که ماه ژوئن معرفی شد. ردمی 3 اس پلاس نیز از طراحی زیبا و سخت‌افزار مناسب در برابر قیمت خود برخوردار است و به زودی به صورت اختصاصی در بازار هند عرضه می‌شوند.

برکسی پوشیده نیست که شیائومی توانسته به لطف فروش آنلاین خود، سهمی خوبی از بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد. ولی به نظر می‌رسد بازار آنقدر رقابتی شده است که این کمپانی نیز توجه ویژه‌ای به فروش آفلاین داشته باشد تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب محصولات خود کند. شیائومی پیشتر نیز وعده‌ی حضور در بازار آمریکا را داده بود. این شرکت گوشی ردمی 3 اس پلاس را از طریق خرده‌فروشان مشهور هندی در اختیار مشتریان این کشور قرار می‌دهد.

این گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه‌ی خارجی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، اندروید ۶ مارشمالو و یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و از دو سیم کارت و سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

ردمی 3 اس پلاس با قیمت ۱۴۳ دلار در رنگ‌بندی مختلف در بازار هند به فروش خواهد رسید.

به نظر شما هدف شیائومی از معرفی گوشی‌های مشابه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات