ورود بی ام و به فاز دوم خودروهای الکتریکی با تولید X3 و مینی الکتریکی

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
بی‌ام‌و در نمایشگاه خودروی پاریس اعلام کرد که به زودی وارد فاز دوم تولید خودروهای الکتریکی می‌شود و X3 و مینی با قوای محرکه‌ی الکتریکی را عرضه می‌کند.
تبلیغات

نمایشگاه خودروی پاریس مملو از خودروهای الکتریکی بود. بسیاری از خودروسازان علاوه بر معرفی دستاورد‌های خود، برنامه‌ی بلند مدت ورود و رقابت در حوزه‌ی خودروهای الکتریکی را اعلام کردند. 

سری i‌ خودروهای بی‌ام‌و در بین محصولات بازار الکتریکی موفقیت‌های زیادی بدست آوردند. با این حال ظاهرا ایجاد سری i‌ تنها شروع فاز اول بی‌ام‌و در رده‌ی خودروهای الکتریکی بود و این غول خودروسازی اکنون در نظر دارد با ورود به فاز دوم، محصولات بیشتری را با قوای محرکه‌ی الکتریکی روانه‌ی بازار کند تا سهم بیشتری از این بازار داشته باشد.

مدیر عامل بی‌ام‌و هارالد کروگر در این خصوص گفت:

عموم تولید کنندگان فاز اول تولید خودروهای الکتریکی را سپری می‌کنند. با این حال ما در حال ورود به فاز دوم هستیم و می‌خواهیم از سیستم‌ قوای محرکه‌ی الکتریکی سری i خود در سایر محصولاتمان نیز استفاده کنیم.

منظور بی‌ام‌و از سایر خودروسازان، تلاش جنرال موتورز و مرسدس بنز برای ایجاد سری مخصوص خودروهای الکتریکی خود است؛ امری که بی‌ام‌و سال‌ها پیش آن را انجام داده است. اکنون بی‌ام‌و می‌تواند از تجربیات بدست آمده در سایر محصولات خود نیز استفاده کند.

بی ام و سری ۳ الکتریکی BMW

یکی از خودروهایی که بی‌ام‌و در حال حاضر مشغول توسعه‌ی آن است، X3 الکتریکی است. بی‌ام‌و در نظر دارد در کنار نسخه‌های بنزینی، نسل جدید X3 را در انواع هیبریدی و الکتریکی نیز عرضه کند. 

گروه بی‌ام‌و همچنین در نظر دارد خودروهای برند مینی را نیز با قوای الکتریکی عرضه کند. پیش‌تر اخباری منتشر شده بود که خبر از توسعه‌ی مینی کانتری‌من الکتریکی می‌دادند. با توجه به قیمت پایین‌تر محصولات مینی، این خودرو می‌تواند گزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای برای خریداران باشد.

بی ام و سری ۳ الکتریکی BMW

در حالی که بسیاری از خودروسازان در حال توسعه‌ی اولین خودروهای الکتریکی خود هستند، بی‌ام‌و خود را برای عرضه‌ی جدی‌تر خودروهای الکتریکی آماده می‌کند. 

با توجه به این موضوع که بسیاری از سازنده‌ها روی به تولید خودروهای تمام الکتریکی آورده‌اند، بی‌ام‌و اعلام کرده است که در حال حاضر خودروهای هیبریدی پلاگین بهترین گزینه‌ی موجود هستند.

بی ام و سری ۳ الکتریکی BMW

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات